Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نمایندگان سنای افغانستان اعلام کردند که استراتژی جدید واشنگتن توطئه‌ای آمریکا برای کشتار مردم و تضعیف نظام افغانستان است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری میزان، آصف صدیقی معاون سنای افغانستان گفت: استراتژی جدید واشنگتن نمی‌تواند امنیت در این کشور را تامین کند.

وی در ادامه تصریح کرد استراتژی جدید واشنگتن توطئه‌ای آمریکا برای تضعیف نظام و کشتار غیرنظامیان افغان در این کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نثار حارث نماینده کابل در سنای افغانستان اظهار داشت اعلام استراتژی جدید آمریکا به بهبود وضعیت امنیتی در افغانستان کمکی نکرده است.

حسن هوتک نمایند زابل در سنای افغانستان نیز تاکید کرد استراتژی جدید آمریکا باعث گسترش جنگ در این کشور شده و دولت افغانستان نباید از این استراتژی اعلام حمایت می‌کرد.

فرهاد سخی از اعضای کمیته روابط بین‌الملل سنای افغانستان گفت حکومت وحدت ملی از برقراری امنیت در این کشور ناتوان است و نباید از این حکومت انتظار تامین امنیت را داشت.

وی افزود حکومت وحدت ملی برای حل بحران جاری در این کشور باید برای برگزاری «لویه جرگه» تلاش کند.

این در حالی است که پس از اعلام استراتژی جدید واشنگتن آتش جنگ در افغانستان تشدید شده و آمار تلفات غیرنظامیان افغان به شدت افزایش یافته است.

قبل از این حامدکرزی رئیس جمهور سابق افغانستان نیز خواستار برگزاری لویه جرگه برای بررسی استراتژی جدید واشنگتن در این کشور شده بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۷۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه جورج واشنگتن آمریکا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: عصرایران

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه جورج واشنگتن آمریکا
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • راستی آزمایی کمک ۱۷ میلیارد دلاری آمریکا به افغانستان
  • غیرمسلمانان به کشتار مردم غزه اعتراض کرده اند ولی خبری از اعتراض در بلاد اسلامی نیست
  • عضو سنای آمریکا: سنا توافق با عربستان را بدون سازش با اسرائیل تصویب نمی‌کند
  • انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر از کشتار زنان و کودکان در غزه
  • تلاش سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت نتانیاهو
  • تقلای سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت نتانیاهو
  • تقلای سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت مقامات تل آویو
  • بگویید «کنست آمریکا»!