Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بوانات گفت: هدایای مردم بوانات جهت پذیرایی از زایرین اربعین در غالب یک کاروان به وزن نزدیک به ۲ تن از بوانات عازم کربلای معلی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به گزارش حرف رسا، با پیگیری های صورت گرفته توسط حجت الاسلام علی مدد زارع امام جمعه شهرستان بوانات یک موکب در نزدیکی ستون 1300 در مسیر نجف - کربلا بنام شهرستان بوانات جهت پذیرایی از زایرین اربعین حسینی برقرار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام علی مدد زارع امام جمعه بوانات ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: پس از ثبت و راه اندازی موکب بنام شهرستان بوانات که با حضور در کشور عراق این موکب تحویل ما شد به مردم اعلام کردیم که هدایا و نذورات خود برای پذیرایی از زایرین اربعین به دفتر امام جمعه تحویل دهند که مورد استقبال خوب مردم واقع شد.

وی افزود: مردم مقادیر خوبی از کشمش و گردو و دمنوشهای گیاهی خود را به دفتر تحویل دادند که با کمک جمعی از اهالی و خیرین و اعضای ستاد این هدایا را بسته بندی کردیم و مقادیری هم پتو و دیگر ملزومات بود که در غالب یک کاروان نزدیک به 2 تن با وانت عازم کربلای معلی شد تا از زایرین محترم سیدالشهدا(ع) پذیرایی شود.

امام جمعه بوانات در ادامه ضمن تشکر از همراهی مردم خیر شهرستان بوانات در راه اندازی موکب و حمایت از این موکب از عموم مردم خواست تا نذورات و هدایای خود را جهت پذیرایی از زایرین کربلای معلی به دفتر امام جمعه تحویل دهند تا به کشور عراق ارسال شود.

حجت الاسلام زارع در ادامه گفت: از سال قبل درخواست خود را جهت استقرار یک موکب در مسیر پیاده روی عظیم اربعین حسینی اعلام داشتیم که امسال با پیگیری ها به این مهم رسیدیم و خدا را شکر که مردم بوانات هم می توانند به زایرین اربعین حسینی بیش از پیش خدمت کنند.امید که مورد قبول حضرت حق واقع شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۷۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است

آفتاب‌‌نیوز :

اولین جلسه دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در سال جدید برگزار و پیرامون موضوع سیاست خارجی و مباحث مربوط به تقابل نظامی بازدارنده ایران در برابر اسرائیل تبادل نظر و گفتگو شکل گرفت.

علی جنتی رئیس هیأت اجرایی حزب اعتدال و توسعه در این جلسه گفت: متأسفانه افرادی که خودی محسوب می‌شوند، هرگونه تخلف آنان نادیده گرفته می‌شود، ولی کسانی که غیر خودی نامبرده میشود کمترین تخلف مطبوعاتی آنان نیز موجب احضارشان به دادسرا می‌شود.

 جنتی در ادامه گفت: اتفاقات اخیر در مورد امام جمعه تهران و نادیده گرفتن تخلفات ایشان که نوعی دهن کجی به مردم یکی از این موارد است و ده‌ها مورد دیگر نیز از تخلفات و موارد غیر قانونی وجود دارد که با آن برخوردی صورت نگرفته است.

وی افزود: متأسفانه فساد در کشور به صورت نهادینه و سیستماتیک در آمده و از نظر شفافیت ایران در رتبه آخرین کشور‌های عضو سازمان ملل متحد قرار دارد.

جنتی خاطرنشان کرد: ناکارآمدی و بی توجهی به مشکلات اساسی مردم از جمله وجود تورم افسار گسیخته موجبات نارضایتی اقشار مختلف مردم را پدید آورده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • نور آفتاب و انجماد، بطری های یکبار مصرف را تخریب نمی‌کند
  • سالانه ۳۰ هزار تن کشمش در خنداب تولید می شود
  • امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است
  • موکب عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد