Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان ارومیه از دستگیری برخی عوامل فرصت طلبی خبر داد که به بهانه اعتراض به اتفاق دیروز در یکی از مدارس ارومیه، شب گذشته به دو مدرسه دیگر در این شهر حمله کرده و خسارت هایی به بار آورده بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، مصطفی حبیبی با اعلام اینکه پس از وصول گزارش‌هایی مبنی بر تجمع اولیای دانش‌آموزان مدرسه‌ای در منطقه اسلام‌آباد در اعتراض به سرایدار این مدرسه که در ادامه منجر به حضور و تجمع عده‌ای عناصر فرصت‌طلب در محل شده بود شخصا در محل تجمع حاضر شده است گفت: به اتفاق برخی دیگر از مسئولان ضمن صحبت با والدین دانش‌آموزان آنان را دعوت به متفرق شدن و پیگیری قانونی موضوع کردیم که انصافا هم با آرام شدن شرایط مردم عادی که احساساتشان از شنیدن خبر برانگیخته شده بود متفرق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه در این بین عده‌ای فرصت‌طلب با سوءاستفاده از شرایط پیش آمده اقدام به تحریک مردم کردند که تعدادی از آنها شناسایی و دستگیر شدند و تحقیقات از آنها آغاز شده است.

حبیبی گفت: سرایدار این مدرسه نیز با صدور دستور قضایی بازداشت شده است.

دادستان ارومیه افزود: حدود ساعت 10 شب گذشته نیز عده‌ای اندک از فرصت‌ طلبان دوباره به 2 مدرسه دیگر حمله کردند و خسارت‌هایی به بار آورده‌اند که تعدادی از آنان نیز دستگیر و تعدادی متواری شدند که تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.

دادستان ارومیه در پایان تاکید کرد:مردم خوب و شریف ارومیه آرامش و امنیت خود را به خوبی قدر می دانند و در کنار مسئولان و عوامل ایجاد نظم و امنیت اجازه فرصت طلبی را به افراد منفعت طلب و مخل نظم و آرامش نخواهند داد.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۰۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| دانشجوی مخالف تجمع ضدصهیونیستی، کارشناس ایران اینترنشنال از آب درآمد

در چند روز گذشته، فیلمی از مصاحبه یک دانشجوی مخالف تجمعات ضد صهیونیستی در آمریکا منتشر شد که کاشف به عمل آمد، این به اصطلاح دانشجو، کارشناس شبکه‌های معاند است.
 

دیگر خبرها

  • عکس| دانشجوی مخالف تجمع ضدصهیونیستی، کارشناس ایران اینترنشنال از آب درآمد
  • جزئیاتی تازه از دستگیری عوامل اصلی ربودن یسنا
  • اسرائیل یک هفته به حماس فرصت داد؛ توافق یا حمله به رفح؟
  • اطلاعیه مهم سپاه پاسداران درباره بازداشت عوامل پشتیبانی یک گروه تروریستی در مدرسه دینی پشامگ راسک
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان و بلوچستان
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان وبلوچستان
  • شوک نیروی قدس سپاه به تروریست های سیستان و بلوچستان /عوامل جیش الظلم کجا مخفی شده بودند؟
  • عملیات موفق دستگیری عوامل جیش‌الظلم در راسک + جزئیات
  • بازداشت عوامل جیش الظلم در یک مدرسه دینی در راسک
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک