Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@00:12:01 GMT

شب‌های فوتبالی ویژه دربی روی آنتن می‌رود

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۲۲۳۰۰

شب‌های فوتبالی ویژه دربی روی آنتن می‌رود

رکنا: ویژه برنامه دربی شب های فوتبالی چهارشنبه روی آنتن شبکه ورزش سیما می رود.

دست اندرکاران برنامه شب های فوتبالی به مناسبت مسابقه شماره 85 استقلال Esteghlal وپرسپولیس ویژه برنامه ای را تدارک دیده اند که چهارشنبه شب روی آنتن شبکه ورزش Sport می رود.
فرشاد شکیبی، تهیه کننده شب های فوتبالی درباره برنامه ویژه دربی اظهار داشت: این برنامه ویژه دربی است که سعی می کنیم با نگاهی متفاوت تر به حواشی مسابقه بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور چهره های تاثیرگذار دربی های قبلی در سال های گذشته و چهره هایی برای مردم خاطراتی رااز این مسابقه رقم زدند، به عنوان میهمان برای مردم جذاب خواهد بود. همچنین میهمان های خاصی به صورت تلفنی و اسکایپی از خارج از کشور داریم. میهمانانی که به نوعی با دربی مرتبط هستند و برای مردم خاطره سازی کردند.
وی افزود: در برنامه فرداشب کلیپ ها و سرودهای حماسی که برای استقلال و پرسپولیس خوانده شده را پخش خواهیم کرد. از این رو برخی هنرمندان استقلالی وپرسپولیسی نیز میهمان ما هستند. به طور کلی سعی ما بر این بوده که برنامه سرگرم کننده را چند ساعت مانده به مسابقه استقلال وپرسپولیس روی آنتن شبکه ورزش ببریم.
شکیبی همچنین گفت: در روز مسابقه دربی نیز بلافاصله بعد از بازی روی آنتن می رویم و سعی خواهیم کرد نکات و حواشی مسابقه را سریعا پوشش دهیم تا مخاطبان راضی باشند. امیدواریم مخاطبان در سریع ترین زمان ممکن باکیفیت ترین برنامه را بعد از مسابقه تماشا کنند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۲۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد

کنداکتور شبکه تماشا از امروز با تغییراتی در پخش سریال‌های شرقی تغییر می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با فرا رسیدن فصل بهار و در پیش رو بودن تابستان و طولانی‌تر شدن روزها و به تبع آن، تلاش برای ایجاد فرصتی مناسب برای بهر‌مندی مخاطبان از سریال‌های مورد علاقه‌شان، ساعت پخش سریال‌های پرطرفدار شرقی از امروز دوشنبه دهم اردیبهشت‌ماه تغییر می‌کند.

بر این اساس باکس سریال‌های شرقی شبکه تماشا از ساعت 19 به ساعت 21 منتقل می‌شود.

به این ترتیب سریال پوآرو از فردا ساعت 19 در باکس پلیسی، جنایی روی آنتن می‌رود. پوآرو که یک کارآگاه مشهور بلژیکی است، به همراه همکارش کاپیتان هستینگز پرونده‌های اسرار آمیز را حل می‌کند.

این سریال در ساعات 7 صبح، 1 بامداد و 13 روز بعد بازپخش خواهد شد.

بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»

در باکس سریال‌های شرقی که همیشه مخاطبان خاص خودش را دارد، با اتمام سریال پرطرفدار جامیونگ گو، سریال داستان بروسلی از فردا ساعت 21 روی آنتن خواهد رفت.

 سریال افسانه بروس لی پیرامون زندگی ورزشی و هنری بروس لی  از زمان تحصیل در مدرسه تا زمان مرگ است...

بازپخش این سریال ساعات 3 بامداد، 9 صبح و 15 روز بعد خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیزر | مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید
  • «بیگانه» در آنتن شبکه ۳ دیده ‌می‌شود
  • مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید + تیزر
  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم