Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایالات متحده آمریکا برای نخستین بار پس از ۱۹۹۱ دستور آماده باش کامل دستکم یک فروند هواپیمای بمب افکن بی ۵۲ با بمب های هسته ای را صادر کرده است.

نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا برای نخستین بار در ربع قرن گذشته بمب افکن های استراتژیک هسته ای بی ۵۲ خود را به مدت ۲۴ ساعته در حالت آماده باش قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش جنوب نیوز به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز آمریکا، در پی بالا گرفتن تنش در شبه جزیره کره و تهدیدهای دولت کره شمالی مبنی بر حمله به خاک آمریکا، نیروی هوایی آمریکا برای نخستین بار پس از پایان جنگ سرد دستور آماده باش ۲۴ ساعته دستکم ۱ بمب افکن بی ۵۲ را برای حملات احتمالی هسته ای صادر کرده است.

ژنرال گلدفین فرمانده نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا در گفتگو با وب سایت نظامی دفنس وان با تایید این خبر گفته است: دیگر تنها با تهدید اتحاد جماهیر شوروی سابق مواجه نیستیم بلکه با بازیگران متعددی مواجهیم که قدرت هسته ای دارند.

این ژنرال آمریکایی تاکید کرده دنیا عوض شده و تهدیدهایی که آمریکا با آنها مواجه است نیز تغییر شکل پیدا کرده است.

گفتنی است بمب افکن های استراتژیک بی ۵۲ آمریکایی در پایگاه هوایی بارکسدیل در ایالت لوییزیانا آمریکا مستقر هستند.

این بمب افکن های استراتژیک قابلیت حمل بمب های هسته ای و موشک های هدایت شونده و بمب های بتن شکن را دارند.

دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا دیروز در مصاحبه ای با شبکه خبری فاکس نیوز از آمادگی فوق العاده کشورش برای مواجه شدن با تهدیدهای ناشی از کره شمالی خبر داده است.

او پیشتر در سخنرانی خود در نشست سالانه ملل متحد در نیویورک نیز کره شمالی را تهدید به نابودی کامل کرد.

بر اساس گزارش دفنس وان، به نیروی هوایی آمریکا دستور داده شده تا دستکم یک بمب افکن بی ۵۲ به صورت ۲۴ ساعته در حالت آماده باش برای حمله قرار گیرد و بدین منظور این بمب افکن های استراتژیک آمریکا با بمب های هسته ای تجهیز شده در حالت حمله قرار گرفته اند.

 

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۲۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توله کفتارهای زخمی شده توسط سگ‌های روستا در کهگیلویه مداوا شدند

به گزارش خبرنگار مهر، شعبان بال‌افکن ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: ۳۱ فروردین ماه سال جاری، یک قلاده کفتار با دو توله‌اش به شالیزارهای روستا آمدند که توسط سگ‌ها مورد حمله قرار گرفتند.

وی بیان داشت: یکی از بچه کفتارها پایش آسیب دید و بچه‌ی دیگر نیز قادر به حرکت و فرار نبود.

بال افکن افزود: بچه کفتارها بعد از مداوا در محلی که زخمی و از مادرشان جدا شده بودند، رها شدند، اما مادر آنها برای بردن توله‌ها نیامد.

بال افکن افزود: بچه کفتارها پس از بهبودی کامل در طبیعت رها شدند.

کد خبر 6088442

دیگر خبرها

  • آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر؛ پیروزی استراتژیک برای روسیه
  • لوکاشنکو: غربی‌ها برای کنترل اوکراین، آن را به معتاد پول و سلاح تبدیل کرده‌اند
  • توله کفتارهای زخمی شده توسط سگ‌های روستا در کهگیلویه مداوا شدند
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • رمزگشایی از سیگنال‌های برجامی آمریکایی‌ها پس از عملیات وعده صادق/ آیا ایران به دنبال تغییر در دکترین ساختن بمب اتمی است؟
  • عبور ایران از توان بازدارندگی استراتژیک رژیم صهیونیستی‌/ضرورت تنبیه رژیم صهیونیستی برای امنیت جهان لازم بود
  • فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ ترجمه یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه