Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در واکنش به خبر درگذشت ابراهیم آشتیانی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: از این اتفاق خبر نداشتم و حالا شوکه هستم. انا لله و انا الیه راجعون. ابراهیم آشتیانی اهل دانش و بینش صحیح بود؛ آدمی متین و با وقار که اصولی از باشگاه پرسپولیس دفاع می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من افتخار داشتم در زمان مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، با او به عنوان عضو کمیته فنی همکاری کنم.

وی درباره اینکه در مدت بیماری مرحوم آشتیانی، کمتر کسی از او سراغ گرفت، تصریح کرد: دنیا همیشه همین بوده است. ما آدم‌ها در شرایط سخت و ضایعه و فقدان، تلنگری می‌خوریم اما همه چیز لحظه‌ای است و مدتی بعد فراموش می‌کنیم. ما تنها بلد هستیم برای مُرده‌ها غصه بخوریم و برای‌شان حرف بزنیم اما متأسفانه دیگر ارزشی ندارد. وقتی زنده هستند، ارزش عزیزان‌مان را نمی‌دانیم، وقتی رفتند هم دیگر برای عزیزان از دست رفته ارزشی ندارد.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس ادامه داد: در 3، 4 سال اخیر تجربیات زیادی کسب کرده‌ام. عمیقا اعتقاد دارم که انسانیت و بودن آدم‌ها از همه چیز مهم‌تر است. باید در زمان زنده بودن، حرمت آدم‌ها را نگه داریم. امیدوارم به حق ایام عزیز ماه صفر، ابراهیم آشتیانی بر سر سفره امام حسین (ع) بنشیند.

رویانیان در پایان گفت: مرحوم آشتیانی چند 10 سال برای پرسپولیس و فوتبال ایران زحمت کشید. «ابراهیم خان» آدم نجیب، متین و با وقار و جزو معدود تحصیل‌کرده‌های فوتبال ما بود. ان‌شاءالله روحش قرین آرامش باشد.

604

محمد رویانیان رویانیان پرسپولیس ابراهیم آشتیانی درگذشت ابراهیم آشتیانی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۳۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لازمه ساماندهی اصولی آبشوران تهیه نقشه دیجیتالی شهر کرمانشاه است

دریافت 197 MB کد خبر 6090436

دیگر خبرها

  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • لازمه ساماندهی اصولی آبشوران تهیه نقشه دیجیتالی شهر کرمانشاه است
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود
  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفتگو کرد
  • بادامکی: نباید دقایق 97 و 122 گل بخوریم!
  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است
  • امیر سرتیپ آشتیانی: بسیاری از بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب و ناتو بوده است