Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@16:16:31 GMT

سه بارقصاص، مجازات عامل جنایت خانوادگی

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۲۳۴۷۷

سه بارقصاص، مجازات عامل جنایت خانوادگی

به گزارش ایران، این جنایت خانوادگی شب هشتم آذر سال 93 در آپارتمانی واقع در تهرانپارس اتفاق افتاد. روز واقعه پسر جوانی تلفنی به پلیس خبر داد که دوستش «میلاد»، پدر، مادر و پدربزرگ خود را کشته است. پس از تماس این جوان، مأموران پلیس در صحنه جرم حاضر شدند و میلاد را هنگام انتقال اجساد اعضای خانواده‌اش به خودرو پراید دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تحقیقات پزشکی قانونی هم حکایت از آن داشت که اعضای خانواده در ساعات پایانی شب قبل و در حالی که همگی خواب بوده‌اند با ضربات چاقوی پسر خانواده از پا درآمده‌اند. دوست میلاد در بازجویی‌‌ها به پلیس گفت: «شب قبل، میلاد در تماس تلفنی به من گفت از زندگی خسته شده و می‌خواهد اعضای خانواده‌اش را به قتل برساند. بعد از شنیدن این حرف او را آرام کردم تا اینکه ساعت 6 صبح میلاد دوباره زنگ زد و با خونسردی اصرار کرد به خانه‌شان بروم تا درباره موضوع مهمی با هم صحبت کنیم. وقتی با نگرانی جلوی در خانه‌شان رسیدم، میلاد را دیدم که منتظرم  بود. همان موقع هم گفت اعضای خانواده‌اش را به قتل رسانده است.«میلاد» نیز در بازجویی گفت: «از گذشته با پدر 60 ساله و مادر 55 ساله‌ام اختلاف داشتم تا اینکه شب گذشته برای پایان دادن به این اختلاف‌ها تصمیم به قتل‌شان گرفتم. البته پدربزرگم هم در خانه‌مان میهمان بود.برای اجرای نقشه‌ام منتظر ماندم تا آنها بخوابند و...


میلادپس از محاکمه درشعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران که به ریاست قاضی قربانزاده وبا حضورقاضی اسلامی-مستشاردادگاه-برگزارشد با درخواست خواهر، خاله و دایی‌اش به سه بارقصاص محکوم شد.این درحالی بود که پزشکی قانونی، سلامت روانی‌اش را تأیید کرده بود. این حکم از سوی قضات دیوانعالی کشورنیزمهر تأیید خورد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۳۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، این همایش ساعت ۷ صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳با عنوان "پویش سلامتی را قدم بزن" و باشعار "سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی" برگزار شد.
این همایش با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، از ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در بلوار کاشانی آغاز  و برپایی ایستگاه سلامت غربالگری فشارخون و دیابت، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه مشاوره سلامت روان و جوانی جمعیت، تجلیل از خانواده ها، اجرای حرکات نمایشی باحضور ورزشکاران حرفه ای، اجرای موسیقی زنده، انجام ورزش صبحگاهی، قرعه کشی و اهدای جوایز از برنامه‌های جانبی این همایش بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • نقش زنان در معنابخشی به زندگی خانوادگی و اجتماعی
  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری
  • قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری