Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی پس ورود به آبادان، صبح امروز از کارخانه تاسیسات دریایی خرمشهر بازدید کردند.

این اعضا قصد دارند از امکانات صنعتی و نفتی شهرهای آبادان و خرمشهر همچون پالایشگاه آبادان و شرکت نفت و گاز اروندان خرمشهر بازدید کرده نشست‌های تخصصی را با مسؤولان شرکت پالایش نفت آبادان در خصوص راه‌اندازی و جذب نیروی فاز دوم پالایشگاه آبادان برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس، ناصر بابایی معاون مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش، ابوالقاسم رحمانی مدیر عامل شرکت تاسیسات دریایی، سخاوت اسدی مدیر کل امور مجلس و برخی مسئولان کشوری این هیات را در سفر به منطقه آزاد اروند همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/د

اعضای کمیسیون انرژی به تاسیسات دریایی خرمشهر رسیدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۳۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در خرمشهر با شاخص ۱۱۱ و در ایستگاه‌های استانداری و نیوساید اهواز به ترتیب‌های ۱۳۲ و ۱۱۱ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
همچنین وضعیت هوای شهر‌های آبادان، اندیمشک، ایستگاه حفاری و پست برق شماره سه اهواز، بهبهان، حمیدیه، دزفول، شوش، شوشتر، کارون، ماهشهر، مسجدسلیمان و هندیجان به علت نبود آلودگی، قابل قبول اعلام شده است.
وضعیت هوای رامشیر و شادگان با شاخص زیر ۵۰ در وضعیت سالم و پاک قرار دارند.

دیگر خبرها

  • حملات سنگین روسیه به ۴ نیروگاه حرارتی اوکراین
  • حملات سنگین روسیه به 4 نیروگاه حرارتی اوکراین
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • تداوم آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • فردا میز خدمت در خرمشهر برگزار می شود
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • اوقات شرعی ششم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر