Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: گروه تروریستی داعش پیش از آزادسازی قریتین سوریه بدست ارتش، ۱۲۸ نفر را در مدت سه هفته در این شهر اعدام کرده است.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، دیدبان حقوق بشر سوریه روز گذشته (دوشنبه) اعلام کرد که گروه تروریستی داعش ISIS در مدت 3 هفته پیش از آزادسازی شهر «قریتین» در استان حمص بدست ارتش این کشور، دست کم 128 غیرنظامی را اعدام execution کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اوایل ماه جاری میلادی، دیدبان حقوق بشر سوریه اعلام کرد عناصر گروه تروریستی داعش شهر «قریتین» را از کنترل نیروهای دولتی خارج کرده و آن را به تصرف خود درآوردند.
شهر قریتین در 300 کیلومتری شهر دیرالزور در شرق سوریه قرار دارد. نیروهای دولتی سوریه روز شنبه این شهر را از اشغال تروریست‎‌های داعش آزاد کردند. تصاویری که از این شهر پس از آزادسازی منتشر شده است نشان می دهد اجساد غیرنظامیان زیادی در خیابان‌ها افتاده است.
یک شاهد اعلام کرد: اینها (عناصر داعش) افرادی هستند که خدا را نمی شناسند. آنها هیچ چیز نمی دانند. آنها کودکان و زنان را کشتند و به دختران حمله کردند.
گزارش‌ها حاکی از آن است که از این 128 نفر، 83 نفر آنها در دو روز نخست اشغال قریتین بدست عناصر داعش اعدام شده اند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان: داعش از خاک پاکستان وارد افغانستان می‌شود

وزارت دفاع طالبان با رد ادعای ارتش پاکستان مبنی بر نقش افغانستان در ناامنی‌های این کشور گفت داعش از خاک پاکستان وارد افغانستان می‌شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، وزارت دفاع حکومت طالبان در بیانیه‌ای اظهارات ارتش پاکستان مبنی بر اینکه حمله به مهندسان چینی در خیبرپختونخوا در افغانستان طراحی شده بود، را ادعایی غیرمسئولانه و به دور از واقعیت خواند.

بیانیه افزود: خیبرپختونخوا در منطقه‌ای قرار دارد که تحت پوشش شدید امنیتی ارتش پاکستان قرار دارد، هدف قرار دادن اتباع چینی در آنجا نشان دهنده ضعف ارگان‌های امنیتی و یا دست داشتنم آنها در این حمله است که در هر دو صورت مسئولیت آن متوجه پاکستان می‌شود.

«عنایت‌الله خوارزمی» سخنگوی وزارت دفاع طالبان اظهار داشت: ما انگشت انتقاد گرفتن به‌سوی افغانستان در قبال چنین واقعات را تلاش ناکام به هدف جلب و توجه از حقایق می‌دانیم و به‌شدت رد می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امارت اسلامی دراین‌باره به چین اطمینان داده و آنها نیز از این حقیقت آگاه شده‌اند که افغان‌ها در چنین موضوعاتی دخیل نیستند.

کشته شدن بیش از 400 نفر توسط داعش در افغانستان و پاکستاناتهام افغانستان به پاکستان در همکاری با داعشرسانه افغان: حضور گسترده داعش در پاکستان تهدید بزرگی برای افغانستان و منطقه است

خوارزمی افزود: ما مواردی داریم که خوارج داعشی از خاک پاکستان وارد افغانستان شده و از خاک پاکستان علیه خاک ما استفاده شده و رویداد از آن کشور طرح‌ریزی می‌شود. پاکستان باید دراین‌باره پاسخ دهد.

سخنگوی وزارت دفاع طالبان در انتها نوشت: ما ثبات و امنیت پاکستان را به نفع افغانستان و منطقه می‌دانیم و به برادری و روابط حسن میان مردم افغانستان و پاکستان همچنان باور داریم.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • تولد فرزند شهید حادثه تروریستی کرمان + عکس
  • حمام مینیمال: زیبایی در اوج سادگی (عکس)
  • طالبان: داعش از خاک پاکستان وارد افغانستان می‌شود
  • چند باید علمی برای حمام رفتن
  • اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند
  • توضیح قوه قضاییه درباره صدور حکم اعدام محمود مهرابی | او چه کرده؟
  • فیلم/ بخشی از ترورهای کور داعشی‌های دهه ۶۰
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • آمدوشدهای غیرمنتظره دیپلماتیک/ نگاهی به سفر ناگهانی نچیروان بارزانی و هیئت بلندمرتبه همراهش به ایران
  • کشف کمیاب‌ترین «رنگ» دنیای باستان در یک حمام رومی؛ رنگی گران‌تر از طلا (+عکس)