Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نوذری گفت: یکی از مشکلات جامعه افزایش آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد است که می بایست خانواده ها در این خصوص هوشیار باشند تا فرزندانشان به این دام گرفتار نشوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هفت چشمه، محمد نوذری فرماندار شهرستان اردل در آئین اولین افتتاحیه موسسه داوری شهرستان اردل که با حضور مسئولین شهرستان اردل ۱۰۰ نفر از وکلا،حقوقدانان، اعضای شورای حل اختلاف و معتمدین در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزارر شد گفت: این موسسه باعث سرعت بخشیدن به پیشبرد امورات دادگستری و حذف تشریفات قضاوت در فرآیند داوری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نوذری افزود: در دسترس بودن داوران نسبت به مراجع قضایی، نامحدود بودن امکان داوری و معرفی داوران از محاسن این موسسه است.

وی با اشاره به افزایش آسیب های اجتماعی به خصوص افزایش آمار اعتیاد در جامعه اظها کرد: اعتیاد اثرات مخرب بسیار زیادی در شخص، خانواده‌ها و جوامع دارد و لازم است که همه مردم برای مقابله با اعتیاد پیش‌قدم شوند.

نوذری بر پیشگیری از این آسیب اجتماعی تاکید کرد و گفت: آگاهی خانواده ها نسبت به این تهدید اجتماعی و اطلاع رسانی به جوانان و آشنا نمودن آنها با معضلات اعتیاد یکی از مهمترین راه‌های پیشگیری از آن است.

نوذری اضافه کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی و ترویج سبک زندگی از مهمترین راهکارهای آشنایی جوانان و نوجوانان با این معضل خانمان سوز است.

فرماندار شهرستان اردل همچنین به نقش مهم خانواده در آگاه‌سازی فرزندان خود نسبت به مواد اعتیاد آور اشاره کرد و اظهار داشت: خانواده باید نسبت به رفت و آمد فرزندان خود و جلوگیری از آشنایی آنها با دوستان ناباب توجه بیشتری داشته باشند.

نوذری در ادامه بر ضرورت فرهنگ‌سازی پیشگیری از اعتیاد تاکید کرد و گفت: باید با برگزاری کارگاه های آموزشی و همایش های آموزشی مردم را با مضرات مواد مخدر و آسیب های ناشی از آن آشنا گردانیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل

اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: پایگاه اورژانس ۱۱۵ در ٢٠٠ مترمربع زمین به همت خانواده شهید صولت رئیسی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید

تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری

وی افزود: برای احداث این پایگاه یک میلیارد و ۶۵٠ میلیون تومان هزینه شد.

اعرابی اضافه کرد: با افتتاح این پایگاه ماموریت‌های شهر اردل تقسیم و خدمات بهتری به مردم ارائه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • روز خاص ورزش با رویداد هم‌مسیر اتیسم(عکس)
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • افتتاح پایگاه اورژانس۱۱۵ در شهرستان اردل
  • برگزاری رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» در ۳ شهر ایران
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • آیا برنامه سلامت خانواده بهتر از پزشک خانواده است؟
  • آیا برنامه سلامت خانواده قوی تر از پزشک خانواده است
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم