Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، ابراهیم شاهبیگ رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان اشتهارد با بیان اینکه تاکنون ۱۸۰ میلیون تومان نذورات نقدی و غیر نقدی توسط شهروندان، فرمانداری و کارخانجات شهرستان اشتهارد برای پذیرایی از زائران همایش بزرگ اربعین حسینی جمع آوری شده است، اظهار داشت: تاکنون مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی از طرف مردم و ۳۰ میلیون تومان به صورت نقدی از طرف فرمانداری و همچنین نزدیک به ۵۰ میلیون تومان به صورت غیر نقدی از مردم و کارخانجات شهرک صنعتی اشتهارد جمع آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه امسال شورا و شهرداری اشتهارد هیچ کمکی به این ستاد نکرده اند، افزود: فردیس در این همایش بزرگ اربعین حسینی ۳ موکب برپا می کند.

این مسئول با اشاره به اینکه شهروندان اشتهاردی در همایش بزرگ اربعین روزانه پذیرای یک هزار زائر حسینی خواهند بود، تاکید کرد: یکی از موکب های این شهرستان در صحن کربلا و دیگری در نجف با همکاری ستاد عتبات عالیات استان البرز بنا شده و به صورت شبانه روزی از زائران پذیرایی می کند و یک موکب دیگر با همکاری سپاه ناحیه حضرت علی اکبر(ع) اشتهارد در مرز مهران پذیرای زائران خواهند بود.

شاهبیگ با بیان اینکه حدود یک هزار نفر از شهروندان اشتهاردی در این پیاده روی از شرکت می کنند، خاطرنشان کرد: ۵۰ نفر از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات اشتهارد برای خدمت گذاری به زائران در موکب ها اعزام می شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تمامی خیرینی که امسال به این ستاد کمک کردند بتوانیم با توجه به کمبود بودجه ای که داشتیم به زائرین خدمات رسانی کنیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۵۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است

به گزارش خبرآنلاین، روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای از دستور جمع‌آوری فراورده مکمل تقویتی رشد موی PHYTO خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: روابط عمومی سازمان غذا و دارو با اعلام این خبر، از مردم خواست در صورت مشاهده این فرآورده در سطح عرضه که براساس اعلام معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان فاقد مجوز می‌باشد، از خرید آن خودداری نموده و در صورت مشاهده، موضوع را با معاونت های غذا و دارو مطرح کنند تا نسبت به جمع آوری آن اقدام لازم مقتضی به عمل آید.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899537

دیگر خبرها

  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است
  • برگزاری مراسم کهن بیل گردانی در شهر نیم‌ور
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است