Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-30@17:43:56 GMT

مدیران در ارائه آمارها صداقت داشته باشند

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۲۵۵۳۱

مدیران در ارائه آمارها صداقت داشته باشند

به گزارش امتداد نیوز از قم، سید مهدی صادقی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مقاومتی استان که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد با اشاره به لزوم صحت آمار در همه موضوعات اظهار داشت: عدم وجود آمار دقیق مشکل کلی کشور است و باید یک عزم ملی برای رفع این چندگانگی‌ها ایجاد شود.

وی خودفریبی در ارائه آمار عملکرد دستگاه‌های دولتی را مهم‌ترین آفت به نتیجه نرسیدن طرح‌ها در استان‌ها دانست و افزود: باید ضعف‌های کار خود را بپذیریم تا بتوانیم در جهت رفع آن‌ها اقدامات لازم را انجام داده و نباید برای ارائه عملکرد مطلوب واقعیت‌ها را نادیده بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم با یادآوری فرصت باقی‌مانده تا پایان سال خاطرنشان کرد: باید همه ارگان‌ها تمام نیروی خود را بسیج کنند تا بتوانیم نتیجه عملکرد خود را در سطح جامعه دیده و رضایت مردم را داشته باشیم.

وی به جلسه‌ای شب گذشته با دستگاه‌های نظارتی اشاره و تصریح کرد: در این جلسه به همه مدیران استان در همه رده‌ها اطمینان خاطر داده‌شده که تا به نتیجه رسیدن پروژه‌های هر ارگان کمک‌های لازم داده شود.

صادقی تنها شرط کمک دستگاه‌های نظارتی را صداقت مدیران در ارائه آمار دانست و گفت: دستگاه‌های نظارتی برای پیدا کردن راهکار مناسب برای رفع اشکالات  باید آمار دقیقی داشته باشند و صداقت در طرح مشکل و ارائه آمار دقیق از طرف مدیران شرط لازم این تأمل است.

وی به همه مدیران استان از جهت حمایت و پشتیبانی اطمینان خاطر داد و افزود: هیچ مدیری از بیان طرح مسئله نباید نگرانی داشته باشد  و مدیران ارشد استان تمام‌قد از آن‌ها حمایت کرده و دستگاه‌های نظارتی با حسن نیت تمام برای کمک به ارگان‌ها دولتی وارد میدان شده‌اند.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۵۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز یکشنبه در حاشیه شورای اداری فرمانداری خرم‌آباد با اشاره به بازدید سرزده از دستگاه‌های اجرایی استان، اظهار داشت: در این بازدیدها به شکل مستقیم و بی‌واسطه شنونده مسائل و مشکلات مراجعان از زبان خودشان خواهیم بود.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی و کارکنان آنها باید به بهترین شکل ممکن پاسخگوی مراجعان و شهروندان باشند هیچ‌گونه کم‌کاری و اهمال در این زمینه قابل‌قبول و پذیرفتنی نیست.

استاندار لرستان، گفت: بازدید از دستگاه‌های اجرایی استان به شکل کاملاً سرزده و حتی بدون اطلاع مدیران انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش امروز استاندار لرستان به‌صورت سرزده از اداره کل صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی استان بازدید کرد.

شفقت در این بازدیدها با جمعی از مراجعه‌کنندگان به گفتگو پرداخت و موضوعات و موارد مطرح شده را مورد پیگیری قرارداد.

وی همچنین با کارکنان این دو دستگاه دیدار و روند فعالیت و ارائه خدمات به مردم را از نزدیک نظارت کرد و حسب مورد دستورات لازم را صادر کرد.

استاندار لرستان در این بازدیدها با تشکر از مدیران دو دستگاه و روند مطلوب ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان گفت: امیدواریم این دو دستگاه با ارائه برنامه‌های بهتر در جهش تولید نقش بسزایی داشته باشند.

کد خبر 6091365

دیگر خبرها

  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • کارگردان مشهور ایرانی: تلویزیون نمی‌بینم!
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • چرا هیچ دستگاه نظارتی به داد مستاجران نمی‌رسد | اختیار آینده زندگی ما دست صاحبخانه هاست! | مستاجران به ناچار اجازه می‌دهند بر سرشان کلاه برود
  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می کند