Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: متأسفانه با عدم صحت آمار در کشور روبه‌رو هستیم و به خاطر همین عدم صحت نمی‌توانیم به آمار عملکرد ارگان‌ها اطمینان کامل داشته و با آن برای آینده برنامه‌ریزی کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سعید شیرکوند پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که در استانداری قم برگزار شد، با اشاره به لزوم بازدهی جلسات ستاد مقاومتی اظهار داشت: باید از این جلسات برای ارتقاء سطح اقتصادی استان بهترین استفاده را ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مشکلات آماری کشور را موردبررسی قرارداد و افزود: متأسفانه با عدم صحت آمار در کشور روبه‌رو هستیم و به خاطر همین عدم صحت نمی‌توانیم به آمار عملکرد ارگان‌ها اطمینان کامل داشته و با آن برای آینده برنامه‌ریزی کنیم.

معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به آفت ارائه عملکرد مثبت در بین مدیران اشاره کرد و گفت: مدیران نباید برای ارائه عملکرد آمارها را تغییر داده تا بتوانیم تصمیم‌های کاربردی‌تری در برنامه‌های استان بگیریم.

وی آمارها را بر دو گروه واقع‌بینانه و متوهم آور تقسیم و تصریح کرد: باید با ارائه آمارهای دقیق خطاهای برنامه‌ها بررسی‌شده تا بتوانیم توان حقیقی دستگاه‌ها را مشخص کنیم.

شیرکوند با درخواست از مدیران برای بازنگری در آمارهای ارگان تحت مدیریت خود افزود: متأسفانه آمارهای ارائه‌شده از طرف مدیران با واقعیت‌های جامعه در تضاد بوده و این لزوم بازنگری در آمارهای دستگاه‌های دولتی را نشان می‌دهد.

وی مشکل آمارهای ارائه‌شده را مشکلی سراسری دانست و بیان کرد: در استان قم با توجه جمعیت و محدودی جغرافیایی آن خیلی سریع‌تر می‌توان به آمارهای دقیق دست پیدا کرد و باید مدیران استان قم در پالایش آمار عملکرد خود در کشور پیش‌قدم باشند.

انتهای پیام/

R7854/P41362/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۵۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از قلعه تاریخی بدلبو ارومیه بازدید و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات مرمتی این بنا قرار گرفتند.   مرمت قلعه بدلبو زیر نظر کارشناسان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و توسط بخش خصوصی از چند سال پیش آغاز شده و در این مدت کمک‌های فنی و اعتباری از این پروژه انجام شده است.   قلعه بدلبو ارومیه پس از مرمت قابلیت تبدیل به یک مرکز اقامتی و پذیرایی با ۲۰ سوئیت را دارد.

دیگر خبرها

  • شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم
  • ◄ آمارهای رفع نقاط پرحادثه راه‌ های کشور شفاف است
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • کارگردان مشهور ایرانی: تلویزیون نمی‌بینم!
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته