Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از قم، سید ابوالقاسم رحیمیان در دیدار اعضای اولین اجلاسیه همبستگی با کودکان فلسطینی یادواره شهید محمد الدوره با آیت‌الله علوی گرگانی برگزاری این اجلاس را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: برگزاری این اجلاس با پیام آیت‌الله علوی گرگانی برای جبهه مقاومت دلگرم‌کننده بود.

وی افزود: این پیام دلگرمی برای جبهه مقاومت و همچنین پیامی برعلیه تبعیض نژادی رژیم صهیونیستی بود که قریب به ۶۰ سال است ملت مظلوم فلسطین را تحت ظلم و ستم قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل اتحادیه بین‌المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری با اشاره به نحوه به شهادت رساندن شهید محمدالدوره نوجوان فلسطینی در سال ۲۰۰۰ گفت: این نوجوان فلسطینی درحالی‌ که در کنار پدر خود پناه گرفته بود به شهادت رسید.

رحیمیان ادامه داد: رژیم صهیونیستی به دنبال محو کردن نحوه شهادت این کودک فلسطینی بود اما با انعکاس آن در سراسر جهان، ددمنشی و خباثت این رژیم بیش از بیش به جهانیان به اثبات رسید.

وی برگزاری اولین اجلاسیه همبستگی با کودکان فلسطینی یادواره شهید محمد الدوره مورد اشاره قرار داد و افزود: این اجلاسیه روز پنجشنبه ۱۳ مهرماه در تهران برگزار شد و در نظر داریم این اجلاسیه را هر ساله برگزار کنیم.

رحیمیان با اشاره به شخصیت‌های حاضر در این اجلاس گفت: این اجلاس با پیام آیت‌الله علوی گرگانی و  شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان آغاز شد و در این اجلاسیه ناصر ابو شریف رئیس جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، رحمان دوست از فعالان سیاسی و مشاور وزیر امور خارجه در محل حوزه هنری تهران به ایراد سخن پرداختند.

وی با اشاره به نام‌گذاری روز نهم مهرماه تحت عنوان روز همبستگی و همدردی با کودکان فلسطینی بیان کرد: در نظر داریم این اجلاسیه را به‌صورت سالیانه در روز نهم مهرماه برگزار کنیم اینکه مکان اجلاس کجا باشد هنوز توافقی در این زمینه صورت نگرفته است.

دبیر کل اتحادیه بین‌المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری با اشاره به اهداف اعضای هیئت‌امنای نوجوانان و جوانان اتحادیه حمایت از کودکان فلسطینی گفت: اعضای این اتحادیه با هدف عمده آگاه‌سازی عمومی اشغال و اشغالگری با حضور رهبران جهادی، جبهه مقاومت، حماس و جنبش عمل لبنان فعالیت می‌کند و شکل‌گیری این اتحادیه با این هدف بود.

رحیمیان با اشاره به تعداد اعضای این اتحادیه گفت: بیش از ۴۰ کشور به عضویت این اتحادیه در آمده‌اند هدف عمده اتحادیه آگاه‌سازی عمومی اشغال و اشغالگری است.

وی گفت: این اتحادیه فضای مجازی را فرصتی مناسب برای انتقال و آگاه‌سازی عمومی با توجه به سکوت دولت‌ها و مجامع عمومی می‌داند تا معضلات و مسائل اشغالگری را به گوش جهانیان برساند البته این حرکت نیازمند پشتوانه مراجع عظام تقلید است.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جدید گروهان های قدس/ شهادت دو فلسطینی دیگر در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، گروهان‌های قدس اعلام کرد نیروها و ادوات جنگی اشغالگران اسرائیلی را در منطقه شیخ عجلین در جنوب غرب شهر غزه هدف حمله خمپاره‌ای قرار داده است.

در تحولی دیگر، خبرنگار الجزیره اعلام کرد نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سمت جوانی فلسطینی در خیابان رشید در نزدیکی منطقه وادی غزه در مرکز نوار غزه تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی هم خانه‌ای را در منطقه التنور در شرق رفح هدف قرار داد که بر اثر آن جوانی فلسطینی شهید شد.

کد خبر 6093909 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • در روز جهانی آزادی مطبوعات یاد خبرنگاران شجاع فلسطینی را گرامی می‌داریم
  • اسارت ۵۳ خبرنگار فلسطینی در زندانهای رژیم صهیونیستی
  • بلومبرگ: عربستان فعالان منتقد اسرائیل را دستگیر می‌کند
  • منابع آگاه: دولت بایدن و عربستان درحال انجام بررسی‌های نهایی درباره یک توافق هستند
  • شهادت ۳ فلسطینی در حمله اشغالگران به شمال رفح
  • خروجی اکسپو فرصتی برای پیگیری قراردادهای تجاری مناسب بین کشورهاست
  • فلسطین، مسئله‌ای که عادی نمی‌شود!
  • باید از هر فرصتی برای بیان حقایق استفاده کنیم
  • عملیات جدید گروهان های قدس/ شهادت دو فلسطینی دیگر در غزه
  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»