Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوزاز سمنان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سمنان، حمید دهرویه اظهار داشت: بر اساس بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها شهرداری موظف است اماکنی که در مناطق مختلف از سوی صاحبان خود رها شده و سلامت و امنیت شهروندان را به مخاطره می‌اندازد شناسایی و پس از طی مراحل قانونی محصور یا تخریب شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مساحت وسیعی از شهرداری منطقه یک دارای بافت قدیم بوده و متأسفانه اماکن فرسوده و رها شده زیادی درآن به چشم می‌خورد که محلی برای تردد معتادین و افراد بی‌خانمان شده است.

مدیر شهرداری منطقه یک نیز گفت: در راستای رفع خطر اماکن فرسوده رها شده ملک مخروبه ای در خیابان سعدی 17  با رضایت کتبی مالک تخریب شد.

حمید قاسمی افزود: با پیگیری‌های مکرر اهالی خیابان مذکور و در راستای  رفع خطر ابنیه فرسوده ومتروکه که خطرات جانی برای عابرین دارد شهرداری منطقه یک اجرای ماده 55 قانون شهرداری‌ها را جزو وظایف خود دانسته و نسبت به تخریب  این ملک اقدام کرد.

مدیر شهرداری منطقه یک  وجود املاک متروکه را  معضل اجتماعی دانست و از مالکانی که ساختمان‌های مخروبه خود را رها کرده اند درخواست کرد در جهت کاهش خسارات و تلفات و سلامت و بهداشت شهروندان نسبت به تعیین تکلیف املاک خود اقدام کنند. 

قاسمی تخریب ملک خیابان سعدی 17 را کاملا توافقی و با رضایت مالک بیان و اظهار امیدواری کرد با تعامل و همکاری همه شهروندان شاهد شهری زیبا باشیم.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر منطقه چهار شهرداری ارومیه گفت: عملیات اجرایی رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس در حال اجرا است.

کرم صفری افزود: با هدف توسعه و ارتقاء سطح خدمات‌رسانی با برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی، رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه نشاط، پویایی و زیبایی از ویژگی‌های مثبت بصری محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: طرح‌های مختلف و اقدامات بعدی به منظور افزایش آسایش و رفاه شهروندان در حال اجراست.

دیگر خبرها

  • توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • هشدار شهرداری منطقه چهار یزد به صاحبان منازل فرسوده
  • برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد