Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@02:58:52 GMT

بخش نمایشی سیمای خانواده احیا می شود

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۲۹۹۹۹

بخش نمایشی سیمای خانواده احیا می شود

رکنا: تهیه‌کننده «سیمای خانواده» درباره جزییات این برنامه که ۱۰ روز است روی آنتن شبکه یک رفته بیان کرد که قرار است بخش نمایشی آن احیا شود.

احسان نیلی درباره برنامه ظهرهای شبکه یک سیما که با نام «سیمای خانواده» روی آنتن می رود، گفت: این برنامه که پیش از این با یک تیم دیگر با نام «خانواده یک» روی آنتن می رفت حالا با تغییراتی با عنوان «سیمای خانواده» پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره این برنامه که حدود ۱۰ روز است روی آنتن می رود، ادامه داد: ساختار اصلی این برنامه براساس علاقه مخاطب چندان قابل تغییر نیست و ما تغییراتی در بخش ها، کارشناس ها و دیگر جزییات داریم. حتی اگر بعضی روزها که بخش کارشناسی به جای بخش هنری روی آنتن می رود مخاطب اعتراض می کند که چرا بخش هنری نداشته ایم بنابراین چندان نمی توانیم تغییرات ساختاری داشته باشیم.

نیلی با اشاره به این تغییر در رویکردها اظهار کرد: ما فقط می توانیم در بخش کارشناسی، موضوعات و مهمانان و جهت دهی های فکری برنامه تغییراتی داشته باشیم. در چنین برنامه هایی جنس تعامل با مخاطب یا آیتم های تولیدی هر از گاهی تغییر می کند.

تهیه‌کننده یادآور شد: محمد امین نبی الهی و فوژان احمدی مجریان جدید این مجموعه هستند و هرمز شجاعی مهر نیز همچنان در کنار این مجریان حضور دارد.

نیلی با اشاره به ویژگی این فصل از برنامه یادآور شد: یکی از اولویت های ما این است که آیتم های نمایشی را دوباره احیا کنیم اما برنامه های نمایشی هزینه‌بر است و بستگی به جنس پرداخت دارد. اگر آیتم های نمایشی کوتاه و متناسب با موضوع روز داشته باشیم این کار جواب می دهد.

وی همچنین با اشاره به حضور استان ها در این دوره از برنامه بیان کرد: ما تلاش کردیم که مشارکت سراسر کشور را در برنامه داشته باشیم و اتفاقات به حضور در تهران منحصر نشود.

برنامه «سیمای خانواده» هر روز بعد از اذان ظهر شروع شده و تا قبل از خبر ساعت ۱۴ روی آنتن می رود.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۹۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  سعید کمانی تهیه کننده مجموعه «خط روی خط»، در گفتگو با شبکه خبر در بخشی از سخنان خود درباره شکل گیری این برنامه گفت: شکل گیری این برنامه به این شکل نبود ولی برنامه به سمت یک برنامه ترکیبی و نمایشی پیش رفت از اول قرار نبود که برنامه طنز باشد و قرار بود که کار نمایشی برنامه کمتر باشد ولی باتوجه به اینکه بحث نمایش در شبکه کم بود، کار نمایشی این برنامه بیشتر شد.

کمانی درباره انتخاب موضوعات و داستان‌ها گفت: بر اساس نیازی که خومان در جامعه احساس می‌کنیم و مسئولیتی که روی دوش خود شهروندان است مثل اخلاق، مثل احترام به بزرگتر و حقوق شهروندی، که رعایت این مسایل حاکمیتی نیست و خودمون باید رعایت کنیم، به سمت این موضوعات رفتیم و تمام قسمتهای این مجموعه از این قبیل موضوعات است.

وی گفت: مجموعه «خط روی خط» در شصت قسمت تولید شده است که ۲۰ قسمت را خانم آل اقا و ۴۰ قسمت بعدی را محمدرضا خسروی کارگردانی کردند. یکی از جنبه‌های مثبت این برنامه این است که بازیگر جدید، نویسنده و کارگردان جدید داشتند که خود اینها دست اورد این برنامه است.

کمانی درباره نقش شفیعی جم هم گفت: قرار بود شفیعی جم تا آخر برنامه همراه باشد ولی به دلایلی بیماری که داشت در آن مقطع فقط در ۲۰ قسمت همکاری کردند و بسیار انرژی خوبی داشت در کار.

کمانی درباره تولید فصل های دیگر این مجموعه گفت: تولید فصل های بعدی به استقبال و حمایت مردم بستگی دارد، امیدوارم که مردم این برنامه را دوست داشته باشند و درخواست مردم باعث تولید فصل های بعدی خواهد بود.

هومن رمضانی بازیگر مجموعه «خط روی خط» هم در گفتگو با شبکه خبر در بخشی از سخنانش درباره شخصیتی که در این مجموعه دارد گفت: شخصیت یک آدم شرور و فضول را بازی می کند. 

وی افزود: وقتی متنی به بازیگر داده می‌شود دیگر آن بازیگر خودش نیست و بسته به متن و داستان بازیگر خودش را با آن شخصیت وفق می دهد.

رمضانی درباره نحوه کار کردن گفت: یک کار گروهی انجام می دهیم و کارها با مشورت با کارگردان و بقیه بازیگر ها پیش می رود .

وی گفت: هر کاری که انجام می دهیم هم نقاط مثبت دارد هم نقاط منفی، بعد از انجام کار نگاه می کنیم و نقاط منفی کار را می بینیم و تلاش می کنیم برای قسمت های دیگر ایراد هایی که وجود دارد را برطرف کنیم و همه اینها با تمرینات بیشتر میسر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • انسیه خزعلی : الگوی ایرانی - اسلامی را در خانواده ها احیا می کنیم/ جنبش تعهد به خانواده را مطرح کرده ایم
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم اردیبهشت
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش