Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی استاندار، ظهر سه شنبه با حضور در محل استقرار ایستگاه سیار صدور کارت ملی هوشمند در استانداری، در این امر مشارکت کرد و در حاشیه این برنامه به خبرنگار صدا و سیما گفت: با توجه به منحصر شدن ارائه بسیاری از خدمات دولتی به ارائه کارت ملی هوشمند در آینده نزدیک، از تمام هم استانی ها می خواهم با مراجعه به ادارات ثبت احوال یا دفترهای پلیس+10 برای تعویض کارت ملی خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی هم چنین برپایی ایستگاه های سیار صدور کارت ملی هوشمند در مراکز جمعیتی نظیر روستاهای بزرگ دور از مرکز، بیمارستان ها، زندان ها و نظایر آن را از جمله تدابیر اتخاذ شده در استان برای تکمیل پوشش صدور کارت ملی هوشمند برشمرد و ابراز امیدواری کرد: خراسان شمالی نخستین استانی باشد که به پوشش صد در صدی در این زمینه نایل می شود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۰۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند

به گزارش خبرنگار مهر، مهرجو فرخی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بر اساس کارت هوشمند صادره برای ناوگان، یکهزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت کردند.

وی بیان داشت: در حوزه حمل و نقل کالا یکهزار و ۹۹۷ راننده برای دریافت کارت هوشمند اقدام کردند.

فرخی تصریح کرد: یک میلیون و ۴۷۳ هزار تن کالا در سال گذشته، از این استان به مناطق مختلف کشور جابجا شد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۰.۹ درصد کاهش داشته است.

وی عمده کالاهای جابه جا شده را شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و محصولات کشاورزی عنوان کرد.

کد خبر 6092988

دیگر خبرها

  • هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات
  • تعهد اپراتورها بر ایجاد پوشش فیبرنوری پس از صدور مجوز حفاری
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • رشد ۱۹ درصدی میزان بارش‌ها در خراسان شمالی طی امسال
  • سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته