Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه سان انگلیس از انتخاب علرضا بیرانوند و غیبت داوید دخئا در فهرست برترین دروازه‌بانان سال ۲۰۱۷ ابراز تعجب کرد. آفتاب‌‌نیوز : مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال جهان در لندن برگزار شد و جان لوئیجی بوفون از ایتالیا به عنوان برترین دروازه‌بان جهان در این سال انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، در این بین و در قسمت برترین دروازه‌بانان سال ۱۵ دروازه‌بان برتر جهان انتخاب شدند که علیرضا بیرانوند بدون رای در رده نهم مشترک قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه سان درباره این انتخاب نوشت: ما مشکلی با انتخاب بوفون به عنوان برترین دروازه‌بان سال نداریم چون او در این سال توانسته بود خودش را به عنوان برترین دروازه‌بان اثبات کند. با این حال غیبت داوید دخئا عجیب‌ترین اتفاق در این بخش بوده است.

دروازه بان منچستریونایتد و تیم ملی اسپانیا در فهرست برترین دروازه‌بانان سال قرار نداشت و این در حالی است که دروازه‌بانی چون علیرضا بیرانوند که دروازه‌بان تیم ملی ایران است بالاتر از داوید دخئا قرار گرفته است.

دخئا توانسته خودش را به عنوان برترین دروازه بان جهان ثابت کند ولی در این فهرست حضور نداشت.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۰۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد

به گزارش ورزش سه، منتظر محمد ستاره عراقی تیم مس رفسنجان در دیدار با گل‌گهر سیرجان غایب بود و برای حضور در تیم ملی عراق فراخوانده شده بود.

محرم نویدکیا در واکنش به غیبت این بازیکن واکنش جالبی داشت و گفت: ما می‌توانستیم منتظر را به تیم ملی عراق ندهیم اما دور از انصاف بود، او کاپیتان تیم ملی امید عراق است و حق دارد که در تیم ملی کشورش حضور داشته باشد.

نویدکیا با رد شایعه مصدومیت این بازیکن گفت: منتظر مصدومیتی ندارد، او دو اخطاره بود و فردا برای عراق بازی خواهد کرد.

تیم ملی زیر 23 سال عراق فردا در دیدار رده‌بندی جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا به مصاف اندونزی خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • پشت پرده بازی کردن علیرضا بیرانوند؛ اصرارهای فراوان از اوسمار ویرا
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟