Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام خاموشی: رهبر انقلاب از مسئولان خواستند تا هر چه سریعتر برای رفع مهم ترین معضلات اجتماعی از جامعه اسلامی برنامه ریزی کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما حجت الاسلام سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به نشست مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب و ارائه اطلاعات و آمار آسیب های اجتماعی کشور گفت: مقام معظم رهبری در این نشست بسیار مهم، آسیب های اجتماعی اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی، سکونتگاه های غیر رسمی و فساد و فحشا را به عنوان مهم ترین معضلات پیش روی همه مسئولان کشور برشمردند و از همه مسئولان خواستند تا هر چه سریعتر برای رفع این معضلات از جامعه اسلامی برنامه ریزی کنند و به طور جدی گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رئیس این ستاد، رئیس جمهور و قائم مقام آن نیز وزیر کشور است افزود: چند ماه گذشته، این ستاد تشکیل و مصوبات آن برای اجرا به استان ها ابلاغ شد. حجت الاسلام خاموشی گفت: از همان زمان تشکیل ستاد، سازمان تبلیغات اسلامی هم به عنوان متولی تبلیغات در کشور با تشکیل نشست های کارشناسی، اقدام به جمع آوری آمار و رصد وضعیت استان ها در زمینه این معضلات کرد و پس از آن برای افزایش تعامل با استان ها تاکنون در 14استان، نشست های تخصصی با مسئولان و از جمله مسئولان تبلیغات اسلامی استان ها تشکیل و دستورهای مقام معظم رهبری ابلاغ شد. نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی هم در این دیدار با تاکید بر اینکه مهم ترین اقدام برای رفع معضلات اجتماعی، حساس شدن و وارد عمل شدن همه مسئولان در این حوزه هاست افزود: معضلات اجتماعی، مرض های اجتماعی و همه گیر هستند که درمان آن هم حرکت همگانی می خواهد. حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در ادامه با تبیین وضعیت فرهنگی و اجتماعی استان به ظرفیت های بالای خراسان شمالی در حوزه های فرهنگی و علاقه مندی مردم استان به اسلام، ائمه اطهار (ع) و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در کنار دولت، می توان با سوق دادن این ظرفیت برای رفع معضلات اجتماعی، بسیار موثرتر گام برداشت. رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این سفر یک روزه به خراسان شمالی با مسئولان استان هم دیدار می کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۲۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران

جدول پخش تبلیغات و مناظره‌های نامزد‌های مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) برای روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ منتشر شد.

 برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای "نماینده مردم" برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم مجلس شورای اسلامی در شهر تهران تعریف شده است و نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد. ۸ مناظره هم برای نامزد‌های تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) و ۳ مناظره برای نامزد‌های ورامین، قرچک و پیشوا پیش بینی شده است. مناظره‌ها هم مانند برنامه‌های تبلیغاتی تلویزیون، "نماینده مردم" به صورت رایگان تولید و پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • ابراهیم رئیسی یک دستور جدید صادر کرد +جزئیات
  • نگاه واقع‌گرایانه به آسیب‌های اجتماعی داشته باشید/ مسئولان منفعل توبیخ می‌شوند
  • رئیس‌جمهور دستور داد؛ متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
  • علم الهدی: امامت سیاسی دشمن دارد/ امام فقط شاگردپرور و عالم نیست؛ اصل امامت به تشکیل نظام رهبری و تشکیلات حکومت اجتماعی است
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران