Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمود دشت بزرگ درحکمی مهرداد سروش (نایب رییس و دبیر)، مسعود قنواتی، کیوان خورسند، مهدی ابوعلی گله داری، مهدی باسطی نیا (رییس کارگروه پولشویی)، مهرداد بلادی موسوی، موسی احمدی راد (دبیر شورای فرهنگی و ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی)، علی اصغر خدامراد منگری، عبالرسول زرگر (رییس کارگروه سلامت اداری)، تورج فتاحی (رییس کارگروه طرح تکریم ارباب رجوع)، منصور پورعابدی، بهروز ارجمندی، علی امینی، منصور کرمی، رستم شمس و اشکان نظام پور را به عنوان اعضای کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در این شرکت تعیین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت، مسعود قنواتی، مهرداد بلادی موسوی، مهدی ابوعلی گله داری، مهدی باسطی نیا، علی اصغرخدامرادمنگری، تورج فتاحی،اشکان نظام پور (دبیر) علیرضا آهویی، فواد مکوندی ( مشاور دانشگاهی و صاحب نظر در مسائل مدیریتی) و آزیتا موسوی گورابی را به عنوان اعضای کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی منصوب کرد.

دشت بزرگ در حکمی دیگر نیز، مسعود قنواتی، کیوان خورسند (رئیس)، مهدی باسطی نیا، مهرداد بلادی موسوی،مهدی ابوعلی گله داری، عبدالرسول زرگر، موسی احمدی راد، تورج فتاحی، رستم شمس (دبیر) و فواد مکوندی را به عنوان اعضای کمیته مدیریت عملکرد منصوب کردند.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان در این احکام انتصاب آورده است: از درگاه خداوند متعال توفیق شما را در خدمتگزاری و تحقق اهداف و ماموریت های نظام اعتقادی جمهوری اسلامی ایران مسئلت می نمایم.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۲۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، حکم‌ صادره از سوی کیومرث هاشمی به شرح زیر است:

جناب آقای علیرضا پسندیده

نظر به تعهد و تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش وجوانان» منصوب می‌شوید تا ضمن تشکیل جلسات لازم با حضور اعضاء، نسبت به تدوین آیین‌نامه مربوطه وعملیاتی شدن برنامه‌های کمیته مستندسازی اقدام لازم را به عمل آورید.

امید است با اتکال به خداوند منان و بهره‌گیری از ظرفیت های موجود در انجام وظایف محوله موفق ومؤید باشید.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا پسندیده در حالی به عنوان رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شده است که اسفند سال گذشته به عنوان سرپرست دفتر حوزه وزارتی منصوب شد. آن زمان هم پسندیده در شرایطی حکم خود را دریافت کرد و جایگزین سید محمد شروین اسبقیان شد که ۱۰ مرداد در مجمع انتخاباتی فدراسیون های ورزش های بومی محلی با رای مثبت اعضای مجمع به عنوان رییس این فدراسیون منصوب شده بود.

کد خبر 6090149

دیگر خبرها

  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌