Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش جام نیوز، بعد از رسانه ای شدن رسوایی اخلاقی هاروی وینشتاین این تهیه کننده مشهور هالیوود همه چیزش را از دست داد.

 

همسرش او را ترک کرد. از شرکتی که خودش آن را تاسیس کرده بود اخراج شد و آکادمی هم لغو عضویت او در این مجمع را تصویب کرد. بدتر این که رفقای گرمابه و گلستان دیروز هم همگی هر روز علیه اش مصاحبه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از کویینتین تارانتینو که تمام فیلم هایش را با وینشتاین ساخته بود و از رفاقت با او اعلام پشیمانی کرد بگیرید تا چهره هایی مثل مت دیمون و جورج کلونی که روز گذشته برای چندمین بار علیه تهیه کننده «شکسپیر عاشق» به صحبت پرداختند.

 

بیشتر بخوانید؛ خاطرات تلخ بازیگر زن؛ از برهنگی تا شوخی جنسی/ به اجبار پذیرفتم +عکس

روز گذشته مت دیمون و جورج کلونی به عنوان بازیگر و کارگردان فیلم «سابربیکان» میهمان برنامه «صبح بخیر آمریکا» بودند تا درباره اثر جدیدشان صحبت کنند.

 

اما این دو چهره سرشناس هالیوودی وقت را غنیمت دانستند و دوباره به صحبت علیه وینشتاین مشغول شدند.

 

مت دیمون گفت: «شما فقط باید 5 دقیقه با وینشتاین وقت می گذراندید تا متوجه می شدید او یک قلدر است.»

 

بازیگر مجموعه «بورن» در دفاع از خودش که با این تهیه کننده نام آشنا کار کرده می گوید: «کسانی که برای او کار می کردند این ذهنیت را داشتند که می خواهم فیلم خوب بسازم. میراماکس (کمپانی سابق وینشتاین) دقیقا همان جایی بود که در دهه 90 آثار بزرگ ساخته می شد.»

 

او ادامه می دهد: «وقتی مردم می گویند: «همه می دانستند!» بله! من هم می دانستم او یک عوضی است. او به آن افتخار می کرد.... من می دانستم که او زنباره است. اما این به من ارتباطی نداشت. من که نمی خواستم با او ازدواج کنم.»

 

دیمون می گوید البته از عمق فاجعه خبر نداشته و حتی ماجرای گویینیت پالترو را هم از زبان بن افلک شنیده. به هر حال از نظر بازیگر فیلم «سابربیکان» پالترو در آن زمان بانوی اول میراماکس بود و در جوامع عمومی با وی بسیار محترمانه برخورد می شد.

 

بازیگر زن: در ۱۶ سالگی به من تجاوز شد/ این اتفاق چندبار هم افتاد +عکس

جورج کلونی هم در برنامه روز گذشته عنوان کرد که خشم او از این که یک سوء استفاده گر جنسی در ملا عام زنان را با ارعاب و تطمیع ساکت می کرده چیزی بیشتر از یک عصبانیت ساده است. او می گوید حتما باید وینشتاین به سزای عملش برسد تا زنان از این که جلو بیایند و این رازهای افشا نشدنی را افشا کنند نترسند.

 

کارگردان فیلم ضد ایرانی و دستمالی زنان +عکس

گفتنی است جورج کلونی «اعترافات یک ذهن خطرناک» را با پول کمپانی مراماکس و برادران وینشتاین کارگردانی کرده است.

 

آقای کارگردان از آزارجنسی زنان خبر داشت/ او بدن زنم را لمس کرده بود +عکس

 

تسنیم

115

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۲۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) درگیری عجیب محمد صلاح با یورگن کلوپ!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # یورگن کلوپ ، محمد صلاح ، لیورپول سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • (تصاویر) رخ‌نمایی سونگ هه کیو در دنیای مدلینگ
  • (ویدئو) درگیری عجیب محمد صلاح با یورگن کلوپ!
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • (ویدئو) تصاویری عجیب از نجات افراد در حال خودکشی
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • (ویدئو) آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • (ویدئو) بحث عجیب درباره زیاده‌روی در عرق خوری در برنامه گلزار!
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری