Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - هافبک تيم فوتبال پرسپوليس پس از حضور در کميته اخلاق فدراسيون از رايي که در موردش صادر خواهد شد ابراز بي اطلاعي کرد.
به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، جلسه رسيدگي به تخلف محسن مسلمان و وريا غفوري دو بازيکن پرسپوليس و استقلال به دليل استعمال قليان عصر امروز برگزار شد اما هنوز حکم رسمي در مورد محروميت آنها صادر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محسن مسلمان هافبک پرسپوليس پس از نشست دو و نيم ساعته خود با مسئولان کميته اخلاق در جمع خبرنگاران حاضر به گفتگو نشد و تنها اعلام کرد: قرار است به ما خبر بدهند.
همچنين اين بازيکن در واکنش به اين سوال که در دربي 85 پايتخت مي تواند حضور داشته باشد پاسخي نداد و تنها شانه هايش را بالا انداخت.
علي اکبر طاهري مديرعامل باشگاه پرسپوليس نيز در مرکز ملي فوتبال ايران حضور داشت تا شايعه حضورش در جلسه کميته اخلاق مطرح شود. اما وي اعلام کرد: باور کنيد در کميته اخلاق نبودم. من به جلسه حرفه اي گري باشگاه ها رفتم. اگر حرفم را قبول نداريد از جهانيان مالک باشگاه نفت تهران بپرسيد!
وي درباره نشست خود اظهار داشت: قرار است ادامه مباحث مربوط به حرفه اي گري را در جلسه روز شنبه هفته آينده، پيگير شويم.
مهر
451

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۲۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر محمد مصدوم شد

هافبک عراقی تیم فوتبال مس رفسنجان در تمرینات تیم ملی کشورش با مصدومیت مواجه شد.

طرفداری | تیم فوتبال مس رفسنجان با هدایت محرم نویدکیا توانسته عملکرد خوبی را در لیگ برتر و جام حذفی از خود نشان دهد و تاکنون این تیم شکستی را تجربه را تجربه نکرده است.

یکی از بازیکنان که در این فصل عملکرد خوبی را از خود نشان داده «منتظر محمد» هافبک عراقی است. این بازیکن تا پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا زیر ۲۳ سال در همه بازی‌های مس حضور داشت و در مجموع ۲۰ بازی در لیگ برتر توانسته ۳ گل و یک پاس گل از خود به ثبت برساند.

محمد این روزها همراه با تیم ملی زیر ۲۳ سال عراق در جام ملت‌های آسیا حضور دارد و تیم کشورش با پیروزی یک بر صفر برابر ویتنام به نیمه نهایی این مسابقات صعود کرده و حریف ژاپن در نیمه نهایی شده است. منتظر محمد در جریان تمرینات تیم ملی عراق با مصدومیت مواجه شده و در بازی فردا دوشنبه برابر ژاپن غایب است و هنوز میزان مصدومیت او مشخص نشده است.

محمد قطعاً به بازی هفته بیست و پنجم مس برابر گل گهر سیرجان نخواهد رسید و حضور او در دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و ششم نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. لازم به ذکر است که محمد به صورت قرضی در تیم مس بازی می‌کند و فصل آینده به استقلال تهران باز خواهد گشت.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • منتظر محمد مصدوم شد
  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • (عکس) واکنش یک روحانی به نقش یک زن در مسلمان شدن مورایس
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!