Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@14:33:48 GMT

صحبت‌های محسن مسلمان بعد از رای کمیته اخلاق

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۳۳۴۸۰

صحبت‌های محسن مسلمان بعد از رای کمیته اخلاق

هافبک پرسپولیس که در پایان جلسه با کمیته اخلاق با حکم تعلیق محرومیتش مواجه شده، در مصاحبه‌ای با سایت باشگاه به این اتفاق واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محسن مسلمان در خصوص دعوت به کمیته اخلاق گفت: طبق دعوتنامه ای که از سوی کمیته اخلاق صادر شده بود، امروز سه شنبه در جلسه این کمیته حاضر شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وهله اول باید بگویم نشست خوب و صمیمانه ای از سوی مسئولان این کمیته به ویژه آقای تورک تدارک دیده شده بود که برای خود من به جهت روشن شدن یک سری مسایل بسیار مفید بود و جا دارد از برخورد خوب و صمیمانه جناب آقای تورک و همکاران ایشان کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

 

وی ادامه داد: در این جلسه درباره مسایل زیادی صحبت شد. اینکه به هر حال ما به ویژه در تیم های پر طرفدار بیشتر توی چشم هستیم و رفتارمان می تواند روی مردم خصوصاًجوانتر ها تاثیر بگذارد. همچنین صحبت از این بود که با رشد شبکه های اجتماعی و فضای مجازی هر حرکت و حرفی زود منتشر می شود که حرف درستی است و ما باید بیشتر مراقب باشیم کما اینکه فیلمی که از من منتشر شده است مربوط به دو سه سال گذشته بود و از آن تاریخ به بعد با تذکرات و موارد انضباطی که از سوی باشگاه برای من در نظر گرفته شد دیگر سراغ مسایل این چنینی نرفته ام.

 

بازیکن پرسپولیس خاطر نشان کرد: وقتی چهره شناخته شده ای می شوی واقعاً باید بیش از پیش مراقب رفتار و اعمال خود باشیم خصوصاً در تیم بزرگی همچون پرسپولیس که به قدری بزرگ است که هرکس به این تیم می آید مورد توجه قرار می گیرد بنابراین همانطور که در این جلسه مطرح شد و مورد تاکید باشگاه هم هست باید خیلی بیشتر و مسئولانه تر مراقب باشیم و عمل کنیم.

 

مسلمان اضافه کرد: مردم به ویژه هواداران همیشه به ما لطف دارند و من درک می کنم شهرت و محبوبیت مشکلات و مسئولیت های خاص خودش را دارد که باید بیشتر متوجه آن باشیم و شخصاً سعی می کنم این مساله را بیشتر رعایت کنم. این را هم درک می کنم که شاید بعضی افراد به ویژه جوانتر ها بخواهند از کار های ما الگو بگیرند یا رفتار و گفتار امثال من باعث شود کار و حرفی که درست نیست را صحیح قلمداد کنند که از همین جا می خواهم بگویم این روش، شیوه درستی نیست. محسن مسلمان فوتبالیست هر قدر هم خوب یا چهره بشود بالاخره یک انسان است و مثل هر انسان امکان خطا و اشتباه دارد.

پرسپولیس تهران محسن مسلمان

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۳۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران، در کمیته ترویج فرهنگ اهدای عضو گفت: سلامت یک اصل و مسئله مهم در زندگی بشریت است که بی توجهی به آن، عواقب جبران ناپذیری برای فرد و جامعه دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سوده نجفی، رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اهدای عضو یکی از مواردی است که در حوزه سلامت تعریف می‌شود ادامه داد: بر اساس آمار‌های موجود بیش از ۸ هزار فرد سالانه دچار مرگ مغزی خاکسپاری می‌شود که از این تعداد آمار اهدا کننده عضو مطلوب نیست و باید فرهنگ سازی بیشتر و بهتری صورت گیرد.


عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: یکی از راه‌های فرهنگ سازی در خصوص هر موضوعی فرهنگ سازی از سنین کودکی است که در این زمینه نهاد‌های آموزشی همچون وزارت آموزش و پرورش و بخش‌های تبلیغی مثل صداوسیما می‌توانند کمک قابل توجه‌ای داشته باشند. وزارت آموزش و پرورش می‌تواند موضوع اهدای عضو را در سرفصل‌های آموزشی خود قرار دهد.


نجفی گفت: دریافت کارت اهدای عضو یکی از راه‌های عضویت در این امر که سبب ادامه زندگی به افراد دیگر می‌شود است، اما با توجه به شرع مقدس برای اهدای عضو رضایت، ولی دم نیاز است لذا انجمن اهدای عضو نباید به صرف داشتن کارت عضویت اکتفا کند بلکه باید این مسئله را در خانواده‌ها نیز ترویج کند.

دیگر خبرها

  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • حمایت مردان آهنین از آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • مربی سرشناس عاشق هندوانه‌های ایران شد | از اینکه ایرانی‌ها کنار غذاهایشان خیارشور می‌گذارند تعجب کردم!
  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان