Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-26@20:07:33 GMT

گردوخاک مورینیو در رختکن منچستریونایتد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۳۴۶۷۳

گردوخاک مورینیو در رختکن منچستریونایتد

به گزارش بولتن نیوز، منچستریونایتد شنبه شب در هفته نهم از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، با نتیجه 2 بر یک مغلوب هادرزفیلد تازه‌ صعود کرده شد تا اولین شکست فصل این تیم رقم بخورد. پس از این بازی ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ از عملکرد بازیکنانش در این دیدار ابراز ناامیدی کرد و اکنون خبر می‌رسد که آقای خاص در رختکن تیمش حسابی از خجالت بازیکنانش در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه «دیلی‌میل» انگلیس مدعی شد مورینیو پس از شکست تیمش در خانه هادرزفیلد در حالی که از عملکرد شاگردانش خیلی خشمگین بوده، کتش را وسط رختکن تیمش به زمین کوبید و چندین بار بر سر بازیکنانش فریاد زد. ویکتور لیندلوف، مدافع جوان شیاطین سرخ هم که روی هر دو گلی که تیمش از هادرزفیلد دریافت کرد، مقصر بود، در این بین سعی کرده خیلی در چشم مورینیو نباشد.  

سرخپوشان شهر منچستر در حال حاضر با 20 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس هستند و با منچسترسیتی صدرنشین 5 امتیاز اختلاف دارند.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۴۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ابر در مشهد از عصر امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اعلام کرد از عصر امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت در مشهد مقدس شاهد افزایش ابر در آسمان این کلانشهر هستیم. 

این مرکز در ادامه آورده است: همچنین شاهد وقوع بارشهای رگباری و افزایش شدت وزش باد، همراه با گردوخاک در مشهد خواهیم بود. 

وقوع بارشهای رگباری توام با رعدوبرق، وزش باد گاهی شدید، در نواحی مستعد بارش تگرگ، با احتمال آبگرفتگی، ایجاد روانآب و سیلابی شدن مسیل‌ها و ادامه بارشهای رگباری طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری دور از انتظار نیست.

در این اطلاعیه پیش‌بینی می‌شود با توجه به جهت جریانات خیزش گردوخاک در نواحی بادخیز استان موجب انتقال ذرات گردوخاک و گردوغبار به سایر نواحی از جمله مشهد مقدس خواهد شد،

خودداری از توقف و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری از صعود به ارتفاعات و عملیات کوهنوردی همچنین اطمینان از استحکام سازه‌های موقت با توجه به وزش باد شدید جزو توصیه های اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در این مدت است.

مطابق پیش بینی اعلام شده از سوی سازمان هواشناسی، برخی جاده های منتهی به مشهد از عصر امروز تحت تاثیر بارش باران خواهند بود.

 

دیگر خبرها

  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • نارضایتی کارکنان منچستریونایتد از رویکرد رتکلیف در حذف امتیاز آن‌ها
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • افزایش ابر در مشهد از عصر امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید