Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن ماه 96 (نوبت 18 ) تا روز چهار شنبه  10 آبان ماه ادامه دارد.

وی عنوان کرد: ضرورت دارد همه متقاضیان در مهلت مقرر شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون مذکور اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی ادامه داد: همه داوطلبان لازم است با استفاده از کارت‌های شتاب با مراجعه به سایت سنجش آموزش کشور و پرداخت 700 هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام اقدام کنند.

وی تاکید کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور روز جمعه هشتم دی ماه  96 برگزار می‌شود.

توکلی یادآور شد: تا ساعت 8 صبح امروز چهار شنبه سوم  آبان ماه 96، 34 هزار و 800 نفر در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام/

 ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۸۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آزمون سراسری گروه آزمایشی علوم تجربی

آزمون سراسری گروه آزمایشی علوم تجربی راس ساعت ۸ صبح شروع شد.

در گروه آزمایشی علوم تجربی ۵۰۱ هزار و ۸۱۰  داوطلب شرکت کرده اند.

فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰  و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ آغاز می‌شود و درب حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ بسته خواهد شد.

در آزمون سراسری نوبت اول  در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • انتشار سریال «حشاشین» در پلتفرم‌ها ممنوع است
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • آغاز آزمون سراسری گروه آزمایشی علوم تجربی
  • رقابت دویست و سی داوطلب گروه علوم تجربی کیش در آزمون سراسری
  • مرحله اول آزمون سراسری کنکور آغاز شد
  • رقابت بیش از ده هزار داوطلب کنکور در استان سمنان
  • رقابت ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب کنکور در مازندران
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • نوبت اول آزمون سراسری با رقابت ۵۸۴ داوطلب در کیش