Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:33:43 GMT

رویدادهای خبری روز چهارشنبه در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۳۸۵۰۰

رویدادهای خبری روز چهارشنبه در خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - نشست خبری مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی، دیدار شعرای مذهبی سرای بیرجند با نماینده ولی فقیه در استان و نشست خبری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری از جمله برنامه های خبری روز چهار شنبه سوم آبان در استان است.

- نشست ساماندهی امور جوانان شهرستان بیرجند و کارگاه آموزشی توسعه روستایی با هدف طرح تعاون روستا از دیگر برنامه های خبری امروز در مرکز استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) تنها خبرگزاری رسمی کشور است که سال 1313 برابر با 1934 میلادی به عنوان ششمین خبرگزاری جهانی راه اندازی شد، آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری خراسان جنوبی است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و مردم می توانند سوژه های پیشنهادی و برنامه های خبری روزانه خود را از طریق شماره تلفن های 32437900 و 32422027 یا تلفکس 32430660 به ایرنا اطلاع دهند.
پست الکترونیکی به نشانی irnabirjand94@yahoo.com آماده دریافت اخبار دستگاه ها و همچنین مطالب رسانه های استان برای بازنشر در ستون دیگر رسانه ها است.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
7557*3028*خبرنگار - رقیه محمدی* انتشار- رسول محمدحسنی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۸۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر،نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

در این نشست یاسر احمدوند؛ رییس و علی رمضانی؛ قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارند و پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه حضور دارند.

با توجه به اینکه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آخرین مراحل آماده‌سازی را برای میزبانی از مخاطبان طی می‌کند، اصحاب رسانه می‌توانند پس از پایان نشست خبری از محل برگزاری تصویربرداری و بازدید داشته باشند.

نشست خبری این دوره از نمایشگاه یکشنبه ۱۶ اردیبهشت از ساعت ۱۰ یکشنبه در نیم طبقه شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 6095064 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • مختاران سربیشه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی را مسدود کرد
  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد