Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینتر موفق شد با برتری ۳-۲ مقابل سمپدوریا، به صدر جدول سری آ ایتالیا برسد. این دیدار از هفته دهم برگزار شد. اسپالتی پس از بازی در گفتگو با مدیاست گفت:

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اینتر موفق شد با برتری ۳-۲ مقابل سمپدوریا، به صدر جدول سری آ ایتالیا برسد. این دیدار از هفته دهم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوچانو اسپالتی پس از بازی در گفتگو با مدیاست گفت:

چیزی که مرا بیش از هر چیزی احساساتی می کند، رفتار تیم است. بدون یک تیم قدرتمند نمی توانید نتیجه بگیرید. امشب عملکرد خوبی داشتیم و بنابراین من خوشحالم. بیشتر برای بازیکنان خوشحالم زیرا آنها شایسته این توجه هستند و بازیکنان حرفه ای بزرگی هستند.

نراتزوری شب فوق العاده ای را سپری کرد. آنها علاوه بر گل اشکرینیار و بریس مائورو ایکاردی، ۳ بار توپ را به تیر دروازه حریف کوبیدند. اسپالتی در این مورد گفت:

ما امشب خوش شانس بودیم. واقعا خوش شانس بودیم. چند شوت می توانست از خط طولی زمین خارج شود اما یک تندباد وزید و باعث شد توپ ها به تیر دروازه برخورد کنند و به شما این بهانه را بدهند تا به جای آنکه بگویید ما خوش شانس بودیم، این بار بگویید بدشانس بودیم.

نمایش فوق العاده داشتیم. تنها ۶۰-۷۰ دقیقه نبود بلکه کاملا نمایش عالی بود. اگر بازیکنان تمرکز لازم را حفظ کنند، باز هم ممکن است توپ های ۵۰-۵۰ به حریف برسد و با استعدادی که کاپراری و کوالیارلا دارند، می توانند از آنها گل بسازند. همه این ها طبیعی است.

چرا دالبرت و کانسلو کمتر در ترکیب قرار می گیرند؟

داویده سانتون کم کم به بازیکنی تبدیل می شود که قبلا می شناختیم. دالبرت بازیکن فوق العاده ای خواهد شد اما هنوز باید از مکانیزم تیم بیشتر آگاه شود. سانتون به میدان رفت و دالبرت نرفت زیرا به بازیکنی نیاز داشتم که در زدن ضربات سر خوب عمل کند. سمپدوریا از نظر بدنی قدرتمند است و از روی ضربه آزاد گلزنی کرد.

متاسفانه نسبت به کیفیتی که ادر دارد، از او کم استفاده کرده ام و این مرا ناامید می کند. ژائو کانسلو یک استعداد است اما به دلیل مصدومیت به خوبی تمرین نکرده است. با مصدومیتی که سپری کرده، بازی گرفتن از او در پست مدافع راست کار درستی نیست زیرا نمی تواند به خوبی در درگیری ها شرکت کند.

ما باید روح تیم را پیدا کنیم. نیازی به اختراع نداریم بلکه این بازیکنان به زمان نیاز دارند تا هر چه بیشتر با هم هماهنگ شوند. هر زمان که پا به میدان می گذاریم، باید در پی راهی برای پیروزی باشیم. در جستجوی آن نباشیم، بلکه آن را پیدا کنیم.

کوالیارلا در دقیقه ۸۵ گلزنی کرد تا بازی در دقایق آخر حساس دنبال شود و اسپالتی با او شوخی کرد:

به کوالیارلا گفتم که موی دماغ است (باعث دردسر و مزاحمت). او را در کنفرانس پیش از مسابقه دیدم و می دانستم برای ما دردسر ساز می شود. او همیشه کارش همین است.

در پایان بازی، اسپالتی به سمت نیمکت سمپدوریا رفت و با یک نفر شوخی کرد و سپس با هم خوش و بش کردند. او چه کسی است؟

او برای من مانند یک برادر است. در زمان توقف بازی مدام به وسط زمین می پرید بنابراین پیش خودم گفتم زمان خوبی است تا او را دعوا کنم. همچنین زمانی که ما در پی جذب میلان اشکرینیار بودیم، او به ما گفت اشکرینیار خرید فوق العاده ای خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۸۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روی کین دست از سر هالند بر نمی‌دارد؛ بچه لوسِ بی‌ادب!

در شبی که هالند پوکر هم می‌کند از صحبت‌های طعنه‌آمیز اسطوره منچستریونایتد در امان نمی‌ماند!

طرفداری | روی کین از رفتار ارلینگ هالند در جریان بازی منچسترسیتی و وولورهمپتون انتقاد کرد.

به گزارش اسکای اسپورتس، مهم‌ترین اتفاق در جریان پیروزی پرگل روز گذشته منچسترسیتی مقابل وولورهمپتون، پوکر ارلینگ هالند بود. ستاره نروژی که در هفته‌های اخیر با انتقادات زیادی مواجه شده، 4 گل از 5 گل سیتیزن‌ها را به ثمر رساند و گام بسیار بزرگی در کسب عنوان آقای گلی مجدد لیگ برتر برداشت.

اما صحنه‌ای که از چشم تصویربرداران مسابقه جا نماند، نارضایتی ارلینگ هالند از تعویض خود در دقیقه 82 بازی بود. هالند پس از مشاجره‌ای کوتاه با پپ گواردیولا، روی نیمکت نشست و آن‌جا هم با کوباندن ساق‌بندش به زمین، نشان داد از این تعویض اصلاً راضی نیست. اتفاقی که انتقاد طعنه‌آمیز روی کین را به همراه داشت.

روی کین، اسطوره منچستریونایتد که بارها با بیان جملاتی تمسخرآمیز از ارلینگ هالند انتقاد کرده، در گفت‌وگوی امروز با اسکای اسپورتس دوباره به ستاره نروژی حمله ور شد. کین در خصوص رفتار هالند هنگام تعویض گفت:

دیروز هالند رو بیرون کشیدن. اون ناراحت بود و مثل یه بچه لوسِ بی‌ادب رفتار کرد. ولی چون منچسترسیتی بازی رو برده بود و هالند گل زده بود، همه بی‌خیال این موضوع شدن و فراموشش کردن.

روی کین: هالند پیشرفت زیادی کرده و حالا خیلی شبیه به یک بازیکن چمپیونشیپ است!  روی کین: ارلینگ هالند مانند بازیکنان دسته چهارمی فوتبال بازی می‌کند هالند: صحبت‌های روی کین؟ به حرف‌های این مرد اهمیتی نمی‌دهم

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • قریشی: داور برای اخراج نکردن چشمی توجیهی ندارد
  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • تابستان پرسروصدای نونیز: مقصد شاید بارسلونا
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • روی کین دست از سر هالند بر نمی‌دارد؛ بچه لوسِ بی‌ادب!
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • امیدواری ستاره آرسنال به قهرمانی: هر چیزی امکان دارد
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد