Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به ۱۰ آبان به عنوان آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور گفت: تاکنون بیش از ۳۷ هزار نفر در این آزمون ثبت نام کردند.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه ۹۶ فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور به منظور پذیرش ۳۱ هزار و ۶۰ نفر در یک هزار و ۳۷۱ کدرشته محل برگزار می شود و تا امروز ۳ آبان ماه ۹۶ تعداد ۳۷ هزار و ۲۵۰ نفر در  این آزمون ثبت نام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تمامی داوطلبان متقاضی ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و آماده کردن مدارک مورد نیاز به سایت سازمان سنجش مراجعه و برای ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود داوطلبان لازم است به وسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به سایت سازمان سنجش، مبلغ ۷۰۰ هزار ریال (۷۰ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت نام پرداخت کنند.

توکلی افزود: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور (بهمن ماه ۹۶) نوبت هجدهم روز جمعه ۸ دی ماه ۹۶ برگزار می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۸۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی دانشگاه قم برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا

 شریفی، رئیس دانشگاه بین‌المللی قم اعلام کرد که در‌های دانشگاه قم، به عنوان یکی از معتبرترین دانشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام، برروی تمامی اعضای هیئت علمی و دانشجویان اخراج شده وقایع اخیر امریکا و حامیان آزادی قدس شریف، باز است.

این اساتید و دانشجویان می‌توانند با هجرت به ایران اسلامی، پایتخت دفاع از مظلومان و ستمدیدگان عالم، تدریس و تحصیل خود را در این دانشگاه ادامه دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • اعلام آمادگی دانشگاه قم برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • آغاز رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • آزمون‌ پذیرش مؤسسه آموزش عالی اخلاق اسلامی در خردادماه
  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران