Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان از ثبت نام ۲۲ کاندیدا در پنجمین دوره انتخابات شورای هیئت مذهبی در شهرستان زنجان خبر داد.

حجت الاسلام  فیروز علی خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر به پنجمین دوره انتخابات شورای هیئت مذهبی اشاره کرد و افزود: این انتخابات ساعت ۸ صبح جمعه پنجم آبان ماه به طور همزمان با سراسر کشور در زنجان نیز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار کرد: ۲۲ کاندیدا در انتخابات شورای هیئت مذهبی شهرستان زنجان ثبت نام کردند و این افراد مدارک تحصیلی بالای لیسانس هستند. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت: انتخابات شورای هیئت مذهبی شهرستان زنجان با حضور مسئولان هیئت های مذهبی دارای مجوز فعالیت در دفاتر تبلیغات اسلامی شهرستان انجام می گیرد و با در نظر گرفتن شرایط کاندیداتوری برای شرکت در انتخابات ثبت نام کردند که از این تعداد ۹ نفر به عنوان اعضا اصلی و سه نفر به عنوان اعضا علی البدل انتخاب خواهند شد.

خسروی تاکید کرد: مسئولین هیئت مذهبی در شورای هیئات مذهبی شهرستان زنجان می توانند با حضور در اداره کل تبلیغات اسلامی استان و با در دست داشتن مجوز فعالیت هیئت و کارت ملی در انتخابات شرکت کنند. 

وی از فعالیت بیش از ۵۷۸ هیئت مذهبی در شهرستان زنجان خبر داد و گفت: هیئت های مذهبی ظرفیت بسیار خوبی هستند و در طول سال در اجرای برنامه های فرهنگی و دینی فعالیتهای خوبی را دارند و ایجاد انسجام و تحکیم و وحدت فکری در فعالیت هیئت های مذهبی و ارائه راهبردهای عملی برای زدودن آسیب های اجتماعی توسط هیئت های مذهبی از اهداف راه اندازی شوراهای هیئات مذهبی است.  

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان تصریح کرد: هیئت های مذهبی جایگاه خوبی در ترویج و توسعه فرهنگ و معارف دینی دارند و براساس اساسنامه سازمان تبلیغات اسلامی، مسئولیت ساماندهی هیئت های مذهبی بر عهده این سازمان است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۹۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی  ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزد‌های واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پایان می‌یابد.

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس