Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@13:57:54 GMT

برپایی نمایشگاه تخصصی کشاورزی در اراک

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۴۱۷۴۵

برپایی نمایشگاه تخصصی کشاورزی در اراک

یازدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی ،دام و طیور، باغبانی، نهاده ها، آبیاری و آبرسانی، ماشین آلات و صنایع وابسته در سالن پارس محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان مرکزی اراک افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛در مراسمی یازدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، دام و طیور، باغبانی، نهاده ها، آبیاری و آبرسانی، ماشین آلات و صنایع وابسته شامگاه سه شنبه در سالن پارس محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان مرکزی اراک افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۵۰۰۰ متر مربع با حضور بیش از ۴۰ شرکت کننده در قالب ۱۴۰ غرفه نمایشگاهی شامل شرکت های مرتبط با حوزه کشاورزی، دام، آبزیان، نهاده ها، سموم، آبیاری و ماشین آلات دایر شده است.

ایجاد فرصت مناسب جهت نمایش آخرین دستاوردها و فن آوری های نوین این عرصه ها و خدمات مربوطه و فراهم نمودن زمینه لازم جهت مبادلات علمی،تخصصی و اقتصادی از اهداف برگزاری نمایشگاه است.

برپایی اولین نمایشگاه برکت در اراک

همزمان با این رویداد اولین نمایشگاه برکت (آرد و نان،آب، محصولات و صنایع وابسته) نیز در فضایی به وسعت ۲۵۰۰ مترمربع در سالن پردیس دایر شده است.

این نمایشگاه با حضور بیش از ۶۰ مشارکت کننده از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان مرتبط با انواع نان، گیاهان دارویی، غلات، نباتات، حبوبات و شرکت های ادوات پخت نان و ماشین آلات آرد سازی از استان های فارس، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، اصفهان، گیلان، مازندران، تهران و مرکزی به عرضه آخرین محصولات تولیدی خود و فراهم نمودن زمینه لازم جهت مبادلات اقتصادی می پردازند.

این دو نمایشگاه تا ۵ آبان ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ پذیرای همشهریان گرامی، علاقمندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۱۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر هنرستان زارچ گفت: این نمایشگاه باهدف ارائه دستاورد‌های علمی و آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با مشاغل و بازار کار راه‌اندازی شده است. 
 
وکیلی افزود: در این نمایشگاه دانش آموزان در رشته‌های حسابداری، معماری، گرافیک و خیاطی دستاورد‌های خود را در قالب ۲۰۰ اثر برگزیده به نمایش گذاشتند.

دیگر خبرها

  • بلاتکلیفی هزار و ۶۲ دستگاه ماشین آلات راهسازی در بندرشهید رجایی/ تعیین تکلیف به زودی
  • فروش ماشین آلات پرابهام براساس قانون/ ۱۵۰۰ دستگاه فروخته شد
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دختران دانش آموز
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • افزایش ۴۳ درصدی تولید ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی