Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@21:23:48 GMT

محدودیت های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۴۲۲۸۰

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ترددانواع وسايل نقليه ازساعت17تا 24 روز جمعه  ازمرزن آباد به سمت كرج يك طرفه خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص محدودیت های ترافیکی آخر هفته اظهار داشت: در محوركندوان تردد انواع وسايل نقليه ازساعت 14تا 24 روز جمعه  ازکرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران  پليس راه درمحل، ترددانواع وسايل نقليه ازساعت17تا 24 روز جمعه  ازمرزن آبادبه سمت كرج يك طرفه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود:در محوركندوان ترددانواع تريلر،كاميون وكاميونت از محوركرج - چالوس وبالعکس به استثناء حاملين موادسوختی ويا فاسدشدنی کماکان ممنوع است .

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا بیان کرد:در محور هراز تردد تمامی تريلرها کماکان ممنوع است و همچنین تردد تمامی كاميون ها وكاميونت ها ازساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه و ازساعت 8 تا 24روزهای پنجشنبه وجمعه ممنوع است.

سرهنگ رحمانی گفت: در محورفيروزكوه تردد تمامی تريلرها ازساعت12تا 24روز جمعه  ازتهران به قائم شهر وبالعكس ممنوع است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند

تین نیوز

مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای از محدودیت تردد در محور فیروزکوه - دماوند در پی اجرای عملیات ترمیم و به سازی پل دلیچایی تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته، خبر داد.

 

به گزارش تبن نیوز به نقل از مهر، در پی اجرای عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه - دماوند، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

براساس این گزارش، بازه زمانی این عملیات از تاریخ (۲ اردیبهشت) تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۳۲( از مبدا فیروزکوه) الی ۳۳ است و تردد خودروها به صورت همزمان در مسیر (رفت و برگشت) از (پل محور دماوند) به فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان