Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@15:30:18 GMT

پل گردشگری در محور هراز احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۱۰۹۰۷

پل گردشگری در محور هراز احداث می‌شود

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توسعه گردشگری محور هراز گفت: پل گردشگری در محور هراز احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، عزت‌الله یوسفیان ملا عصر امروز در آیین افتتاحیه گازرسانی شهر رینه لاریجان آمل با بیان اینکه در اجرای پروژه گازرسانی آمل دو خط انتقال داشتیم، اظهار داشت: برای شهرک صنعتی نیاز به تقویت نیروی برق بوده که سال‌های گذشته بالغ بر 9 میلیارد تومان اعتبار برای آن اختصاص یافت و مشکل این شهرک رفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زمان شروع به کار در مجلس، آمل تنها چهار روستا خط لوله‌کشی در حال انجام و دو روستای رودبار و زاغده از نعمت گاز بهره‌مند بودند در حالی که 50 درصد از دیگر شهرهای استان گازدار بودند.

یوسفیان ملا با اشاره به اینکه اکنون همه مناطق دشت و جلگه این شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند شدند، تصریح کرد: برای منطقه لاریجان نیز از شرکت ملی گاز ایران خواستیم تا به هر نحوی این منطقه گازرسانی صورت گیرد به طوری که برخی از نقاط لوله‌گذاری با مجوز وزارت راه در زیر تونل انجام شد.

نماینده مردم آمل در مجلس با تاکید بر اینکه برای اجرای طرح و تایید مجوز وزارت راه دو سال دوندگی صورت گرفت که دوباره مخالفت کردند و گفتند باید وام بگیرید تا رینه را گازدار کنیم، تصریح کرد: برای گازرسانی آمل بالغ بر 44 میلیارد تومان از بانک‌های عامل تسهیلات دریافت شد که در این میان نمایندگان بابل و محمودآباد خواستند برای شهرستان آنها در لیست قرار دهند که 18 میلیارد تومان برای این دو شهرستان وام گرفته شد.

یوسفیان ملا از احداث پل و آسانسور گردشگری در منطقه محور هراز خبر داد و گفت: این پروژه به منظور بازدید از قله دماوند با نصب دوربین تک لنزی با اعتبار 100 میلیارد تومان در منطقه امامزاده علی(ع) محور هراز احداث می‌شود.

انتهای پیام/

R41358/P1377/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۰۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس

تین نیوز

 مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان بطول ۲۲ کیلومتر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عطاء الله اکبری با بیان اینکه یکی از نگاه های ویژه و خاص دولت سیزدهم توجه به حوزه زیرساخت ها است، گفت: محور خاش سراوان یکی از معابر رسمی و مهم در محدوده این استان با کشور پاکستان است که نقش مهمی در مبادلات تجاری و توسعه اقتصادی این استان و شرق کشور دارد که با پیگیری های این اداره کل برای نخستین بار ساخت بزرگراه در این مسیر از محل اعتبارات ملی آغاز شد.

اکبری ادامه داد: طول کلی محور خاش سراوان ۱۵۱ کیلومتر است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده ساخت بزرگراه در این مسیر در قالب ۶ قطعه اجرایی می شود.

وی هدف از ساخت بزرگراه را افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده ای، افزایش سرعت و ظرفیت مسیر، تسهیل در تردد زوار اربعین و توسعه و رونق اقتصادی این خطه ذکر کرد و گفت: توسعه بزرگراه ها به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردم این دیار، هم اینک در اولویت برنامه های توسعه ای دولت قرار گرفته بطوری که این استان به کارگاه بزرگ راهسازی جهت برخورداری از مسیرهای مطمئن، ایمن و پرامید برای خروج این استان از بست ارتباطی به سایر نقاط کشور تبدیل شده است.

اکبری با بیان اینکه وقتی مبحث ترانزیت در سیستان و بلوچستان در اولویت قرار دارد، انتظار می رود که شبکه بزرگراهی نیز تسهیل کننده آن باشد، گفت: امید می رود با اجرای این طرح ها، روند توسعه راه که زیربنای پیشرفت همه بخش های دیگر است، سرعت گرفته و علاوه بر ایجاد اشتغال بیشتر، شاخص های توسعه اقتصادی نیز روز به روز گسترش یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال