Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@19:13:21 GMT

جیب پر پول دلالان از واردات کالاهای بی‌کیفیت چینی

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۴۳۰۵۷

جیب پر پول دلالان از واردات کالاهای بی‌کیفیت چینی

رئیس اتحادیه پوشاک‌ کرج گفت: با ورود لباس‌های قاچاق‌ که با گونی وارد می‌شوند، با جدیت برخورد می‌شود.

‌میر اسماعیل صدیق در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: طی سال‌های گذشته شاهد ورود لباس‌های قاچاق از کشورهایی مثل چین به‌ کشور هستیم.

وی ادامه داد:‌ این لباس‌ها اغلب با گونی و به صورت کیلویی وارد می‌شود و یکبار مصرف و بی‌کیفیت بوده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:‌ واردات این کالاها نتیجه‌ای جز بی‌کاری کارگر ایرانی و تعطیلی واحدهای تولیدی داخل را در پی ندارد.
این مسئول توضیح داد: یک تولیدکننده داخلی نمی‌تواند پوشاکی تهیه کند که کیفیت نداشته باشد، چون  در دسترس است و در صورت عدم رضایت مشتری مبنی بر بی‌کیفیت بودن لباس، برای مرجوع کردن به واحد صنفی مراجعه می‌کند.
صدیق افزود: نباید فراموش‌کرد اجناس باکیفیت قیمت بالاتری هم دارد و واحدهای صنفی‌که کالاهای ارزان قیمت و بی‌کیفیت  عرضه می‌کنند، تولیدکنندگان داخلی را به ورشکستگی می‌کشانند.
وی ادامه داد: هر کالایی‌که به این صورت وارد شود و گمرک پرداخت نکند، جمع‌آوری و با آن واحد صنفی برخورد می‌شود.
رییس اتحادیه پوشاک کرج گفت: از ورود کالاهای بی‌کیفیت چینی فقط دلالان سود می‌برند به همین دلیل با برنامه ریزی‌های صورت‌گرفته با صنعت، معدن وتجارت استان بنا شده با اجرای طرح‌هایی از ورود پوشاک  بی کیفیت چینی جلوگیری شود.
 


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۳۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند

استاندار کرمان گفت: چینی ها سرمایه گذاری زیادی در استان کرمان انجام داده اند به طوری که در بخش خودروسازی و قطعه سازی برای ۱۲ هزار نفر در مناطق محروم این استان اشتغالزایی کرده‌اند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در نشست خبری دومین دوره رویداد بین‌المللی سرمایه‌گذاری و توسعه کشور (کرمان آیدکس 2024 ) در اتاق بازرگانی ایران  اظهار  داشت: صادرات 40 کالا با ارزش 10 میلیارد دلار  به 50 بازار  از استان کرمان  برنامه ریزی شده است که هدفی قابل دستیابی است.

وی در پاسخ به خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: چینی ها سرمایه گذاری زیادی در استان کرمان انجام داده اند به طوری که در بخش خودرو سازی و قطعه سازی برای 12 هزار نفر در مناطق محروم این استان اشتغالزایی کرده‌اند.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرگزاری تسنیم  در ارتباط با آب گرفتی برخی از صنایع استان کرمان از جمله خودروسازی‌ها بعد از سیل اخیر گفت: در منطقه بم در سطحی بالغ بر 20کیلومتر بارندگی و سیل وجود داشت  تا وارد دشت شود اما با توجه به اینکه شدت جریان آب کند بود خسارتی آنچنانی وارد نکرده است.

وی افزود: آب در حال حرکت به مدت حدود 2 ساعت وارد پارکینگ های خودروسازان که در شیب قرار داشتند، شد اما آسیبی وارد نکرد وارد سالن ها و خط تولید نشد.

استاندار کرمان گفت: ظرفیت‌های زیادی در استان کرمان در بخش های مختلف از جمله انرژی های تجدیدپذیر، گردشگردی،محصولات کشاورزی،ذخایر معدنی وجود دارد؛ از طرفی سرمایه‌گذاری‌هایی انجام شده تا شاهد تولید کل زنجیره فولاد و بخشی از زنجیره مس در استان باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • دبیر جدید اتحادیه تولید و صادرات: مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • بهترین برند ترکیه برای خرید در سال ۲۰۲۴
  • مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • رد پای دلالان به طرح مسکن ملی یزد باز شد
  • با کیفیت ترین خودرو بعد از تسلا را برای حمل و نقل تهران انتخاب کرده ایم | پوست اندازی ۶۵ هزار تاکسی برقی در تهران
  • کیفیت خودروهای برقی چینی تأیید و تضمین می شود؟
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟