Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری ۱۶۵ مصوبه داشت که ۱۲ مصوبه کامل اجرا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خیریان پور پیش ازظهر چهارشنبه در کارگروه ستاد تسهیلات و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: برای توسعه تولید و اشتغال، همه مدیران کل مرتبط و فرمانداران مکلف هستند نسبت به شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی اقدام و با نگاه گره گشایی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید نسبت به مرتفع نمودن این مشکلات اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت : از ابتدای امسال تا پایان مهرماه تعداد ۲۵ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار کردیم که در این جلسات ۱۶۵ مصوبه داشتیم که ۱۹ درصد در خصوص سرمایه در گردش ، یک درصد برای سرمایه ثابت ، ۱۹ درصد در خصوص درخواست استمهال ، ۴ درصد مشکلات مرتبط با تأمین اجتماعی ، ۱۰ درصد مشکلات مرتبط با امور مالیاتی و مابقی نیز سایر موارد بوده که ۱۲ مصوبه کامل اجرا و ۱۵۳ مصوبه نیز در دست اقدام است.

خیریانپور ضمن تأکید به مدیران بانکهای عامل بر تسریع در پرداخت وامهای بسته رونق تولید گفت: تا کنون ۹۲ فقره به مبلغ حدود ۶۶ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی افزود: تاکنون تعداد دو هزار و ۹۸۵ نفر تقاضای دریافت تسهیلات دادند که تعداد هزار و ۴۰ فقره در کمیته بررسی مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته و به بانکهای عامل ارسال و تعداد ۵۳۸ فقره در بانکهای عامل منتهی به عقد قرارداد شده که در آینده نزدیک پس از تکمیل مدارک به مرحله پرداخت خواهد رسید و ضرورت دارد که فرمانداران به صورت جدی پیگیری کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۳۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟

در اولین جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در سال ۱۴۰۳، یکی از مباحثی که مطرح شد مربوط به حقوق ورزشکارانی است که سهمیه المپیک پاریس را دارند.

کمیته ملی المپیک از آذر ۱۴۰۲ تصمیم گرفت به نفراتی که سهمیه المپیک پاریس را دارند، ماهیانه مبلغی را پرداخت کند. با توجه به اینکه ورزشکاران در زمان‌های مختلف صاحب سهمیه المپیک شده‌اند این سوال برایشان پیش آمده در حدفاصل بین آذر ۱۴۰۲ تا زمانی‌که سهمیه گرفته‌اند نیز به آنها حقوق پرداخت می‌شود یا خیر؟

مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان جلسه هیات اجرایی در مورد مدت زمانی که المپین‌ها حقوق دریافت می‌کنند به رسانه‌ها اعلام کرد:"این مسئله هم مشخص شده و اختیار آن به ریاست کمیته ملی المپیک سپرده شد. در مصوبه ابلاغی به فدراسیون‌ها، پرداخت حقوق از زمان کسب سهمیه المپیک عنوان شده است. "

با این وجود برخی اعضای هیات اجرایی در جلسه هیات اجرایی مخالف پرداخت حقوق به المپین‌ها از زمان گرفتن سهمیه المپیک بودند. آنها معتقد بودند با این مصوبه در حق کسانی که دیرتر سهمیه می‌گیرند اجحاف می‌شود و در این صورت برخی ورزشکاران ممکن است نهایتا یک یا دو ماه حقوق دریافت کنند.

بر این اساس برخی اعضا خواستار این شدند این مصوبه اصلاح شود و پرداخت حقوق نهایتا از دی ۱۴۰۲ انجام شود و نفراتی که دیرتر صاحب سهمیه شدند، ما به التفاوت آن را دریافت کنند.

با توجه به این موضوع باید دید هیات اجرایی این مصوبه را می‌تواند به صورت مکتوب اصلاح کند یا خیر و جلسه بعدی هیات اجرایی می‌تواند تکلیف این مسئله را مشخص کند؟

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • عنوان اتهامی مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • افزایش توان صادراتی زنجیره مرغ مازندران
  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد