Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال صداوسیمای مرکز کیش،از صعود به جمع هشت تیم برتر رقابت ها مراکز استان های صداوسیما باز ماند. به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کیش:تیم فوتبال صداوسیمای مرکزکیش که در دور مقدماتی با کسب نتایج درخشان موفق شده بود پس از 19 سال به جمع تیم های برتر مراکز صدا و سیما راه پیدا کند از صعود به جمع 8 تیم برتر بازماندتیم فوتبال مرکز کیش که در دور مقدماتی با قرعه سختی روبرو شده بود پس از صعود باز هم با قرعه سخت روبرو شد و در دیدار با تیم قدرتمند اردبیل نتیجه را واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکست 2 بر صفر  تیم کیش در مقابل قهرمان و نائب قهرمان چندین دوره رقابت ها در حالی رقم خورد که تیم کیش در دو نیمه متفاوت به مصاف حریف اردبیلی خود رفت.در نیمه نخست به دلیل سرمای هوا این تیم اردبیل بود که گل نخست را به ثمر رساند و در ادامه با مصدومیت شدید مهدی هوشیار  دفاع چپ کیش و خروج از بازی ، تیم مرکز اردبیل به گل دوم  و پیروزی رسید.به مصدومیت های بازیکنان کلیدی کیش باید شکستگی بینی علی قنواتی و گرفتگی ها و کشیدگی های دیگر بازیکنان را هم اضافه کرد که در عین غیرت تا آخر بازی در زمین حضور داشتند و برای آبروی تیم کیش جنگیدند.اما در نیمه دوم این تیم کیش بود که بازی را در دست گرفت اما هرچه زد به در بسته خورد و تیر دروازه حریف چندین بار به لرزه درآمد و آفسایدهای اشتباه داور چند فرصت مسلم گل از تیم کیش گرفت.بازی های فوتبال مراکز صداوسیما در حالی برای تیم کیش به پایان رسید که این حضور نگاه ها به تیم کیش را تغییر داد و اگر کمی خوش شانسی با تیم همراه می شد تیم کیش به جمع هشت تیم برتر راه می یافت.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۴۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!

به گزارش "ورزش سه"، در فصل جاری لیگ برتر فقط در دو مسابقه رفت و برگشت دربی پایتخت از تکنولوژی ویدئویی برای داوران استفاده شد و هیچ مسابقه دیگر در رقابت‌های داخلی به این سیستم مجهز نبود، اما این استثنا برای جدال استقلال و پرسپولیس از فصل بعد برداشته می‌شود.

طبق اطلاعاتی که خبرنگار ما کسب کرده، دیگر در تک بازی‌ها از وی‌ای‌آر استفاده نخواهد شد و مثل این فصل که دربی با تکنولوژی داور ویدئویی انجام گرفت و سایر بازی‌ها بدون این سیستم بود، چنین اتفاقی نمی‌افتد.

باید تمام ورزشگاه‌های فوتبال ایران که میزبان لیگ برتر هستند، به سیستم تکنولوژی کمک داور ویدئویی تجهیز شوند تا بدون استثنا در همه بازی‌ها از این سیستم بهره ببریم.

مقرر شده بود در اوایل اردیبهشت ماه کلاس وی‌ای‌آر برای داوران لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شود که فیفا زمان برگزاری این دوره آموزشی را به تعویق انداخت و قرار است در آینده این اتفاق بیفتد و داوران ایرانی پای کلاس مدرسین فیفا بنشینند.

همچنین احتمال استفاده از وی‌ای‌آر در فینال جام حذفی نیز رد شد و چنین اتفاقی نمی‌افتد؛ چراکه تا زمان تجهیز همه ورزشگاه‌ها به این سیستم، برای یک بازی خاص از وی‌ای‌آر استفاده نمی‌شود و کمیته داوران فدراسیون فوتبال روی این موضوع تاکید جدی دارد.

گفتنی است مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران چندی پیش اعلام کرد 6 دستگاه وی‌ای‌آر وارد ایران شده که این دستگاه‌ها از کشور چین بوده ولی هنوز مورد استفاده قرار نگرفته است.

دیگر خبرها

  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!