Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-27@09:39:24 GMT

نوجوانان شگفتی ساز: ما را رها نکنید

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۲۲۹۷۰

نوجوانان شگفتی ساز: ما را رها نکنید

رویداد۲۴-در روزهای گذشته درخشش خیره کننده تیم ملی نوجوانان در جام جهانی به تیتر یک رسانه‌های کشورمان تبدیل شد، تیمی که با اقتدار توانست از مرحله گروهی صعود کند و با پیروزی مقابل مکزیک به جمع 8 تیم برتر مسابقات راه یابد. راهیابی تیم ملی نوجوانان به جمع 8 تیم نتیجه فوق‌العاده‌ای برای فوتبال ایران بود اما مأموریت شاگردان چمنیان در بازی مقابل اسپانیا نیمه تمام ماند و تیم ملی برای صعود به جمع 4 تیم مسابقات با نتیجه 3 بر یک از این تیم قدرتمند شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با  وجود این صعود مقتدرانه این تیم از مرحله گروهی، پیروزی مقتدرانه مقابل آلمان و حضور در جمع 8 تیم برتر مهم‌ترین دستاورد نوجوانان ایران در مسابقات جام جهانی بود. نوجوانانی که دیروز با استقبال مسئولان به کشور بازگشتند و چمنیان تأکید کرد: «مسئولان باور کردند که توجه به پایه ها می تواند آینده را تأمین کند». بر همین اساس خبرنگار «ایران» با 3 بازیکن تیم ملی نوجوانان (الله‌یار صیادمنش، طاها شریعتی و محمد شریفی) گفت‌وگو کرد که متن آن را در زیر می‌خوانیم.


تبریک کی‌روش به نوجوانان
به دنبال موفقیت تیم ملی نوجوانان در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۷ هند، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین پست خود در صفحه رسمی‌اش به اعضای این تیم تبریک گفت. کارلوس کی‌روش نوشت: «اکنون زمان آن است که تیم ملی زیر 17 سال رو به خاطر نمایش فوق‌العاده‌شان مورد ستایش قرار دهیم. بازیکنان جوان ایرانی کیفیت و آینده بی نظیر خودشان را نشان دادند و با درنظر گرفتن تمام سختی‌ها، منابع و شرایط متفاوت شکست در برابر تیمی مثل اسپانیا برای تیم ایران پیروزی محسوب می‌شود و باعث افتخار هواداران و کسب پرستیژ بین‌المللی برای فوتبال ایران است.»

صیادمنش: سرمربی، دلیل موفقیت تیم بود
مهاجم تیم ملی نوجوانان درخصوص مسابقات جام جهانی می‌گوید: «مسابقات جام جهانی نوجوانان از سطح بالایی برخوردار بود و حقیقتاً تیم ما فراتر از انتظارات ظاهر شد اما خودمان می‌دانستیم که کارمان بزرگ نبوده چرا که به توانایی‌هایمان ایمان داشتیم و می‌دانستیم که می‌توانیم جزو بهترین‌ها باشیم.» الله‌یار صیادمنش ادامه می‌دهد: «می‌توانستیم با تلاش بیشتر از این مرحله هم عبور کنیم اما متأسفانه این گونه نشد و در این مرحله به اسپانیا خوردیم، آنها تیم قدرتمند و هماهنگی بودند و در بازی مقابل ما خیلی خوب ظاهر شدند. روز بازی با اسپانیا روز ما نبود.» او در مورد تاریخ‌ساز شدن نوجوانان ایران بیان می‌کند: «بعد از مسابقات آسیایی یک هدف برای خودمان ترسیم کردیم که هدف‌مان حضور در جمع 4 تیم برتر مسابقات جام جهانی بود و تمامی اعضای تیم از مربی گرفته تا بازیکنان برای رسیدن به این هدف پشت هم بودیم و تا به اینجا همدیگر را حمایت کردیم.» مهاجم گلزن تیم ملی نوجوانان ادامه می‌دهد: «تیم ما یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال را در اختیار دارد و عباس چمنیان از زمان حضورش در تیم ملی از هر نظر روی بچه‌ها کار کرد و دلیل موفقیت تیم ملی اجرای تاکتیک‌های فنی در طول 90 دقیقه و یکدلی بچه‌ها بود.»
صیادمنش بیان می‌کند: «سقف آرزوهای تک تک بازیکنان حضور در جمع 4 تیم برتر و حتی قهرمانی در این مسابقات بود که به هر حال به این هدف نرسیدیم اما درخواستم از مسئولان این است که این تیم را رها نکنند چرا که این تیم می‌تواند مکمل خوبی برای تیم بزرگسالان باشد.»

شریعتی: مغرور یا قانع نشدیم
مدافع تیم ملی نوجوانان می‌گوید: «یک سال و نیم بود که با عباس چمنیان، سرمربی تیم برای حضور در جام جهانی سخت تلاش می‌کردیم چون می‌دانستیم که قرار است در چه مسابقاتی شرکت کنیم. حاصل این تلاش هم هماهنگی بالای بازیکنان بود که در این مسابقات این سطح هماهنگی را نشان دادیم.»
طاها شریعتی با اشاره به اینکه پیش از بازی با آلمان ما این تیم را بخوبی آنالیز کرده بودیم، می‌افزاید: «در بازی با آلمان همه بازیکنان تیم ما به بهترین نحو وظایف خود را انجام دادند و دلیل اصلی برد مقابل این تیم همین موضوع بود. در آن بازی  برای تمام دقایق بازی، هدف و برنامه داشتیم و هیچ دقیقه‌ای را بدون هدف سپری نکردیم.»
او ادامه می‌دهد: «با هدف وارد مسابقات شدیم و نه تنها در بازی مقابل آلمان بلکه در همه بازی‌ها با هدف و برنامه بازی کردیم. متأسفانه در روزی که خوب نبودیم و در طرف مقابل اسپانیا روز خوبی را سپری کرد بازی را به این تیم واگذار کردیم البته ما می‌توانستیم در برابر اسپانیا بهتر از این ظاهر شویم ولی این گونه نشد.» مدافع تیم ملی نوجوانان بیان می‌کند: «امیدوارم مردم فکر نکنند که ما مغرور یا قانع شدیم چون اصلاً این گونه نبوده و از این به بعد هم قانع نخواهیم شد و به همین مسیر ادامه خواهیم داد.» شریعتی می‌گوید: «از مربیان تیم ملی باید تشکر کرد و علاوه بر این باید از فدراسیون نیز تشکر کنیم که مربیان خوبی را در اختیار تیم ملی نوجوانان قرار داد، چمنیان و کادر فنی مأموریت داشتند تا در ابتدا استعدادها را پیدا کنند و پس از آن روی این استعدادها کار کنند، کار اصولی در تیم ملی نوجوانان انجام شد و امیدوارم  این تیم رها نشود.»

شریفی: باور به قهرمانی داشتیم
هافبک تیم ملی فوتبال نوجوانان در مورد مسابقات جام جهانی نوجوانان می‌گوید: «این دوره از مسابقات جام جهانی کیفیت بالایی داشت و خدا را شکر، تیم ملی بازیکنان خیلی خوب و باکیفیتی داشت. تیم ما خیلی هماهنگ بود چون نزدیک 3 سال است که با هم هستیم و این موضوع باعث شده تا به هماهنگی خوبی برسیم.»
محمد شریفی ادامه می‌دهد: «تمام بازیکنان تیم ملی برای رسیدن به موفقیت یکدل بودند و این موضوع باعث شد تا از همان بازی اول از جان مایه بگذاریم. برای کسب موفقیت در جام جهانی زحمات زیادی کشیدیم و حضور ما در جمع 8 تیم برتر دنیا حاصل تلاش و زحمات بسیار زیادی بود که در طول این مدت کشیده شد. اردوهای طولانی مدت را پشت سر گذاشتیم  و در این اردوها از خانواده‌هایمان دور بودیم و در کل شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم.»
هافبک تیم ملی نوجوانان درباره برد شیرین تیم ملی مقابل آلمان می‌گوید: «تیم ما در بازی با آلمان از نظر فرم بدنی شرایط ایده‌آلی داشت، برد مقابل گینه در بازی اول موجب شد تا گام اول را محکم برداریم و کاملاً آماده بازی با آلمان باشیم. در بازی با اسپانیا نتوانستیم تمامی تاکتیک‌های مورد نظر کادر فنی را اجرا کنیم و علاوه بر این تیم اسپانیا دست ما را خوانده بود و به این دلیل مقابل این تیم شکست خوردیم. البته سقف آرزوهای ما حضور در جمع 4 تیم برتر جهان و حتی قهرمانی جهان بود چرا که به این باور رسیده بودیم که می‌توانیم به این عنوان دست یابیم. تمام مردم هندوستان اعتقاد داشتند که ایران می‌تواند قهرمان شود اما در بازی با اسپانیا خودمان نبودیم.»

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مسابقات انتخابی تیم ملی پرس سینه کشور برای شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیایی و مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور این دو رویداد ورزشی هستند که اردیبهشت ماه جاری در مهاباد برگزار می شوند.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در نخستین جلسه شورای ورزش و جوانان این شهرستان گفت: مهاباد بعنوان میزبان این مسابقات کشوری انتخاب شده و با همکاری تمام دستگاههای اجرایی زمینه برگزاری مسابقات قهرمانی پرس سینه و فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور فراهم شده و از همه ظرفیتهای شهرستان برای میزبانی شایسته استفاده خواهد شد.

حسن عباسی افزود: مسابقات پرس سینه کشور از ۲۲ تا 31 اردیبهشت ماه جاری با حضور قهرمانان ملی برگزار می شود و تدارکات لازم برای اسکان، جابه جایی و پذیرایی از ورزشکاران پیش بینی شده است.

عباسی تصریح کرد: همچنین برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور هم از روز ۱۶ تا 22 اردیبهشت در این شهر برگزار خواهد شد و برنامه‌ریزی لازم برای این رویداد ورزشی نیز انجام شده است.

عباسی، در خصوص نرخ گذاری سالن های ورزشی هم گفت: قیمت گذاری فضاهای ورزشی مصوب شده و در اختیار مالکان قرارگرفته و از طرفی وقت هایی برای هیئت های ورزشی نوجوانان و جوانان و افراد بی بضاعت پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد