Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحمدالله خواهش نیک با ۱۶ سال سابقه مسئولیت روابط عمومی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد با عرصه روابط عمومی خداحافظی کرد.  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکزکهگیلویه و بویراحمد،سید حمدالله خواهش نیک که در عرصه خبر و همچنین روابط عمومی ها در استان فعالیت کرد رسما فعالیت در روابط عمومی را کنار گذاشت.  فعالیت های گسترده در عرصه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش، تولید گزارش های اثرگذار  خبری در عرصه رادیو ، تلویزیون و دیگر رسانه ها مجازی از اقدامات موثر این مرد کهنه کار عرصه خبر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در سال1380مسئولیت روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان را برعهده گرفت و در دوران 6مدیرکل، این مسئولیت را برعهده داشت. خواهش نیک که دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی است شهریورماه امسال به عنوان معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان منصوب شد وتاکنون سرپرستی روابط عمومی آموزش وپرورش استان را نیز برعهده داشت.  آقای حمید محمدی زاده با سابقه خدمت 28سال ومدرک کارشناسی ارشد ادبیات فارسی که مدیریت مدارس بویراحمد ومعاون سازمان دانش آموزی را در سابقه خدمت خود دارد جایگزین خواهش نیک در روابط عمومی شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۷۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد

مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد گفت: حادثه واژگونی خودروی تیبا ۴ نفر مصدوم و یک نفر فوتی برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی اورژانس استان یزد، سیدحسین طباطبایی مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد اظهار کرد: حادثه واژگونی خودروی تیبا، ساعت ۱۷:۲۶ در محور هرابرجان به سمت توتک- ۱۰ کیلومتری توتک ۴ نفر مصدوم و یک نفر فوتی برجای گذاشت.

وی ادامه داد: مصدومان با ۲ کد امدادی اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 749886

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ اراذل اوباش سابقه دار در جویبار
  • بطحایی، وزیر اسبق آموزش و پرورش: ورود طلاب و روحانیون در مدرسه مسبوق به سابقه بوده است/ درس دینی را با روشی بسیار غلط ارائه می‌دهیم/ ما باید به شدت و سرعت روشمان را تغییر دهیم/ نمی‌شود با یک روش ناقص با مردم لج بازی کرد و به حرف‌های آنان گوش نداد
  • نباید با معلم‌مان کشتی بگیریم/ دولت‌ها تا یک سال اول‌شان به معلم‌ها توجه می‌کنند/ حضور طلاب در مدارس مسبوق به سابقه است/ «نیرزاده» هم طلبه بود
  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد
  • جوانان باید از منطق سیاست‌ها و رفتار نظام با خبر باشند | آنها بدانند چرا حاضر به ایجاد روابط با برخی کشور‌ها نیستیم | دانش‌آموزان را از خطر‌ها و دشمنی‌ها آگاه کنید
  • ◄ انتقاد رانندگان کامیون با سابقه از حذف مدرک دیپلم برای دریافت کارت هوشمند رانندگی
  • دیدار امیرعبداللهیان با نخست‌وزیر بورکینافاسو
  • ابراز خرسندی ایران از پیشرفت در روند مناسبات با بورکینافاسو
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • مجری باسابقه ورزشی درگذشت | وداع با صدای ماندگار