Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی که نشان از خودکشی جوان ۲۵ ساله مقابل دادسرای اصفهان داشت؛ احمد خسروی وفا رئیس کل دادگستری استان اصفهان با رد ادعا‌های مطرح شده در این فیلم به بیان توضیحاتی پرداخت.
 
به گزارش خرداد از میزان در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی که نشان از خودکشی جوان ۲۵ ساله مقابل دادسرای اصفهان داشت؛ احمد خسروی وفا رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: شایعات درگیری فردی با مدیر کل ارشاد و بی عدالتی دادگاه در فضای مجازی را تکذیب می‌کنم، رسیدگی به این پرونده در دادسرا تازه آغاز شده بود که این فرد به خودکشی اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
این مقام قضایی توضیح داد: این فرد دارای سابقه متعدد در دادگستری بوده است و به لحاظ تخریب عمدی خودرو و توهین به دادسرا احضار شده بود.
 
خسروی وفا با تاکید براینکه مدیرکل ارشاد شاکی این فرد نبوده و این موضوع نیز تکذیب می‌شود، گفت: این فرد وقتی در سالن انتظار با فردی که پرونده مهم دیگری که جنبه جزایی فوق العاده مهم داشته و شاکی خصوصی آن برای شکایت مراجعه کرده بود، مواجه می‌شود تصمیم آنی گرفته و خود را به پایین پرتاب می‌کند.
 
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: پرونده به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گرفته است و یک نفر از معاونان دادستان مسئول پیگیری حادثه شده است و تقصیر و کوتاهی از ناحیه دستگاه قضایی دیده نشده است. برچسب ها: توضیح ، خودکشی ، جوان ۲۵ ساله ، دادسرای اصفهان

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهیگیری در رودسر بلای جان جوان ۲۲ ساله شد

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سیدجلال‌الدین جوانمردی امروز، ۱۶ اردیبهشت‌ماه در گفتگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر برق‌گرفتگی فردی در حوالی روستای لزرجان شهر واجارگاه، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: حضور پلیس و عوامل امدادی در محل حادثه و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، پسری ۲۲ ساله که بر روی پل روستای لزرجان در حال ماهیگیری بود بر اثر برخورد چوب وی با کابل فشار قوی دچار حادثه برق گرفتگی شده و جان‌باخته است، جسد متوفی برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر در پایان ضمن ابراز تاسف از این حادثه دلخراش، بر رعایت نکات ایمنی حین انجام کار تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد
  • ماهیگیری در رودسر بلای جان جوان ۲۲ ساله شد
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • مرگ یک جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در واجارگاه رودسر
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد/ همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • توضیح مهم رئیس شورای شهر در مورد بوستان لاله و مفقود شدن یک کارگر در نهر آب منطقه ۱۵
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد | همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار