Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی که نشان از خودکشی جوان ۲۵ ساله مقابل دادسرای اصفهان داشت؛ احمد خسروی وفا رئیس کل دادگستری استان اصفهان با رد ادعا‌های مطرح شده در این فیلم به بیان توضیحاتی پرداخت.
 
به گزارش خرداد از میزان در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی که نشان از خودکشی جوان ۲۵ ساله مقابل دادسرای اصفهان داشت؛ احمد خسروی وفا رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: شایعات درگیری فردی با مدیر کل ارشاد و بی عدالتی دادگاه در فضای مجازی را تکذیب می‌کنم، رسیدگی به این پرونده در دادسرا تازه آغاز شده بود که این فرد به خودکشی اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
این مقام قضایی توضیح داد: این فرد دارای سابقه متعدد در دادگستری بوده است و به لحاظ تخریب عمدی خودرو و توهین به دادسرا احضار شده بود.
 
خسروی وفا با تاکید براینکه مدیرکل ارشاد شاکی این فرد نبوده و این موضوع نیز تکذیب می‌شود، گفت: این فرد وقتی در سالن انتظار با فردی که پرونده مهم دیگری که جنبه جزایی فوق العاده مهم داشته و شاکی خصوصی آن برای شکایت مراجعه کرده بود، مواجه می‌شود تصمیم آنی گرفته و خود را به پایین پرتاب می‌کند.
 
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: پرونده به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گرفته است و یک نفر از معاونان دادستان مسئول پیگیری حادثه شده است و تقصیر و کوتاهی از ناحیه دستگاه قضایی دیده نشده است. برچسب ها: توضیح ، خودکشی ، جوان ۲۵ ساله ، دادسرای اصفهان

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان

جام جم آنلاین اصفهان؛ فرزانه خالدی ۳۳ ساله در اولین زایمان خود با بارداری طبیعی ، صاحب ۳ قلوی دختر شد.

دکتر ملیحه خلیلی  متخصص زنان و زایمان بیمارستان دکتر شریعتی اصفهان گفت : خانم خالدی به علت فشار خون بالا و پرخطر بودن در بیمارستان بستری و سه قلوها در عرض ۳ دقیقه که هرکدام به فاصله یک دقیقه از هم متولد شدند.

دکتر خلیلی ادامه داد در هفته سی‌وچهارم بارداری مادر ۳۳ ساله این نوزادان، با عمل سزارین به دنیا آمدند که  وزن قل اول دو کیلو و ۱۵۰ گرم و دو قل دیگر، یک کیلو و ۹۰۰ گرم که در حال حاضر در سلامت کامل هستند .

آقای بویرحسنی پدر این نوزادان، ۴۵ ساله، کارگر و در حال حاضر اجاره نشین است.

به گفته مهناز خیری متخصص کودکان و نوزادان قل سوم به علت نداشتن تنفس و گریه خودبخودی در بدو تولد، احیا شد و اقدامات درمانی لازم برای سه قلوها در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان انجام، که خوشبختانه قل اول باحال خوب به همراه مادر مرخص و قل دوم و سوم در بخش مراقبتهای ویژه نوزادان بیمارستان بستری هستند و وضعیت پایدار و مطلوبی دارند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • اصفهان و پورتو؛ خواهرانی از جنس کاشی‌های آبی با دوستی ۵۰۰ ساله
  • ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند