Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو کنگره بین المللی با محوریت جراحی های درون بین و کم تهاجمی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ در این رویداد های بین المللی باحضور 250 جراح داخلی و 60 جراح از کشورهای ایتالیا، فرانسه ، ترکیه ، الجزایر، تونس، سوریه، عراق ، اسپانیا و انگلستان آخرین یافته های علم جراحی را بررسی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر علمی جامعه جراحان ایران در این رویداد علمی بین المللی، ایران را در جراحی های درون بین یا لاپاروسکوپی هم پای امریکا و کشورهای اروپایی ازجمله ایتالیا و فرانسه دانست و گفت: این روش جراحی هرچند هزینه بر اما عوارض وخطر کمتری دارد.
دکتر سیاووش صحت با اشاره به اینکه ایران در صدر کشورهای جراحی درون بین جهان است، افزود :جامعه جراحان ایران در ارتباط با محافل بزرگ پزشکی جهان آخرین روش های جراجی را در اختیار جراحان داخلی گذاشته  است.
رییس  انجمن جراحی های درون بین ایران هم گفت: جراحی به روش لاپارسکوپی سال 1370 در ایران آغاز شد و هم اکنون  از نظر روش و وسایل  در سطح استاندارد های جهانی هستیم.
دکتر حشمت الله کلباسی با تاکید براینکه جراحی رباتیک، رقیب جراحی درون بین است افزود: در اروپا 30 درصد و و در ایران 20 درصد از جراحی ها به روش  لاپاروسکوپی و اندوسکوپی  انجام می شود .
هفدهمین کنگره بین المللی انجمن جراحی درون بین، منطقه مدیترانه و خاورمیانه و سیزدهمین کنگره بین المللی جراحی های کم تهاجمی ، درون بین ، ایران و کنگره میان دوره ای جامعه جراحان ایران  شاخه اصفهان تا دو روز دیگر در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه دارد.

دانلود
دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۰۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام کشورهای جهان کلاهک اتمی دارند؟ (اینفوگرافی)

منبع: ایسنا

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تروما چهارمین علت مرگ در دنیا
  • عملیات «وعده صادق» جایگاه ایران در برابر دیدگان کشورهای جهان را تغییر داد
  • گردهمایی جامعه جراحان ایران در تهران/ تبادل اطلاعات علمی
  • عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی در منطقه و جهان داشت
  • کدام کشورهای جهان کلاهک اتمی دارند؟ (اینفوگرافی)
  • سازمان‌های بین‌المللی در ایجاد و تداوم صلح و حل منازعات بین دولت‌ها نقش به‌سزایی دارند
  • کنگره بین المللی ارتقا کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • امنیت غذایی جهان تهدید می شود
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • «گروسی» به ایران می‌آید