Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان بافت با اشاره به اینکه خانواده باید اهل خانه را در مقابل تهدیدات نرم دشمن ایمن کند گفت: اگر پدر و مادری می‌خواهد آتش‌گرفتن فرزندان خود را ببیند، یک ماهواره در خانه نصب کند و فضای مجازی را به‌راحتی در اختیار فرزندان خود بگذارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازکرمان، حجت‌الاسلام علی مهدی‌زاده امروز در همایش سه‌ساله‌های حسینی در حسینیه ثارالله شهر کرمان اظهار‌داشت: خانواده آموزشگاه تصویری است که هر اقدامی انجام بدهد در ذهن بچه‌های خانواده اثر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه خانواده جایگاه عظیم تربیتی است گفت: بچه‌های ما آنگونه که ما هستیم می‌شوند نه آنگونه که ما می‌خواهیم و اگر مادری نماز نمی‌خواند بچه آن نیز نمازخوان نمی‌شود.

امام جمعه شهرستان بافت با بیان اینکه مادری که در بارداری ختم قرآن برمی‌دارد فرزندش آیت‌الله عظمی می‌شود افزود: مادری که در هنگام شیردادن به فرزندش روضه سیدالشهداء‌(ع) می‌خواند و گریه می‌کند فرزندش نوکر امام حسین‌(ع) می‌شود اما مادری که با گوش‌دادن به ترانه فرزندش را شیر می‌دهد توقعی نباید بیش از این داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه جای تعجب است که خانواده‌ها آنقدر که به غذای جسمی فرزندان خود اهمیت می‌دهند به غذای روحی اهمیتی ندارند خاطر‌نشان کرد: اینکه خانه باید محل نشاط و آرامش فرزندان باشد توسط پدر و مادر خانواده ایجاد می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی‌زاده با بیان اینکه خانواده باید اهل خانه را در مقابل تهدیدات نرم دشمن ایمن کند گفت: در زمان امام حسین‌(ع) دشمن بهراحتی ارزش‌های دین را تغییر داد تا حدی که امام حسین‌(ع) فرمود من برای احیای سنت جدم قیام کرده‌ام.

وی با اشاره به اینکه این تغییر ارزش‌ها و آوردن بدعت‌ها در دین در زمان امام حسین‌(ع) آنقدر زیاد شد که فرزند پیامبر‌(ص) را خارج شده از دین نامیدند افزود: امروز نیز همین مسائل توسط دشمن در حال انجام است و جنگ بسیار نرمی را در خانه‌های ما آغاز کرده‌اند.

امام جمعه شهرستان بافت با بیان اینکه استکبار جهانی با صلاح فرهنگی و استفاده از ابزاری مانند سینما، کارتن و انیمیشن در حال تغییر افکار اعتقادی در جامعه است تصریح کرد: فضای مجازی یک فضای مسموم است که نباید ان را به‌راحتی در اختیار فرزندان گذاشت و در همین جند روز گذشته دیدیم که در اصفهان دو دختر قربانی یک بازی در فضای مجازی شدند.

وی با اشاره به اینکه اگر پدر و مادری می‌خواهد آتش‌گرفتن فرزندان خود را ببیند، یک ماهواره در خانه نصب کند و فضای مجازی را به‌راحتی در اختیار فرزندان خود بگذارد گفت: امروز در فضای مجازی فیلم‌های جنسی کودکان را به نمایش می‌گذارند که بسیار جای تاسف دارد.

با بیان اینکه مواظبت از فرزندان در آماج جنگ نرم وظیفه اصلی پدر و مادر خانه است افزود: توطئه دشمنان اسلام نابودی خانواده‌های ایرانی اسلامی است تا به اهداف شوم خود در دنیا برسد.

انتهای پیام/

R7860/P1486/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟

فیلم‌هایی با صحنه‌های مشخص جنسی و عدم نظارت بر محتوا، موضوعی است که این روزها به شدت خانواده‌ها را نسبت به محتوای منتشر شده در برخی سامانه اشتراک گذاری ویدئو نگران کرده است.

به گزارش مشرق، شاید شما تجربه کرده باشید که فرزندتان به تماشای یک فیلم خارجی علاقه نشان داده باشد، در این شرایط سایت‌های داخلی را به امید محتوای اخلاقی ترجیح می‌دهید اما به ناگاه در یک فضای خانوادگی با صحنه‌ای غیراخلاقی و مستهجن مواجه می‌شوید.

در حالی که در قوانین و مقررات سایت آپارات عدم درج محتوای حساس به عنوان یکی از شروط استفاده کاربران از این سایت قید شده و در توضیح این عبارت آمده است که «محتوای غیراخلاقی، غیرعرفی یا در تضاد با قوانین کشور»، پیدا کردن یک فیلم دیگر با محتوای مستهجن کار سختی نیست.

شاید برای چندمین بار است که کاربران سایت‌ آپارات از محتوای مستهجن و نامناسب اعلام شکایت می‌کنند. سایتی که پیش از این هم به دلیل انتشار محتوای غیراخلاقی با تذکر جدی مقامات نظارتی مواجه شده بود.

هم‌اکنون فیلمی که تاکنون بیش از ۴۷ هزار بازدید در سایت آپارات داشته، دارای چندین سکانس به شدت غیراخلاقی مخالف با آموزه‌های اخلاقی، امنیت خانواده، موازین شرعی و قوانین امنیت اجتماعی حوزه نشر محتوا است. سایت آپارات اولین و بزرگترین سایت اشتراک ویدیوی ایرانی است که به لطف فیلتر شدن چندساله یوتیوب توانسته موفقیت‌های زیادی را کسب کند.

نظارت بر محتوای فضای مجازی از دیرباز جز موارد مهمی بوده که برای نهادهای تربیتی اهمیت بسیاری داشته است.

برخی معتقدند که «به دلیل گستردگی فضای مجازی و کاربران آن امکان نظارت جدی بر فضای مجازی نیست.»در مقابل کارشناسان می‌گویند که «به دلیل اعتماد خانواده‌ها به فضاها و سایت‌های داخلی این سایت‌ها باید محدوده امن خانواده‌ها باشند.»

در تمامی پلتفرم‌های توزیع محتوا در جهان با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند محتوای منتشر شده بررسی می‌شود، ‌ از طرفی در صورت عدم کارایی درست در شیوه‌های نظارتی، سایت‌های متخلف از دسترس خارج می‌شوند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • تسهیل واگذاری کودکان در شیرخوارگاه مشهد به خانواده‌های متقاضی
  • قطب‌نمای «بصیرت» کشور را در برابر تهدیدات بیمه می‌کند
  • فضای مجازی سبب شده تا از تربیت فرزندان غفلت شود
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • این خانه یک سرایدار است، همین قدر زیبا! (+تصاویر)
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • یاری شهروندان به پلیس در اجرای قانون حجاب