Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:یکی ازکارشناسان وپژوهشگران فضای مجازی ازبرگزاری جشنواره تولید محتوابا موضوع نماز وفضای مجازی درمازندران خبردادوگفت: برای شرکت دراین جشنواره صرفامتن مقاله وپژوهش نیازنیست بلکه ایجاداستیکر ونظایر آن بااین موضوع موردپذیرش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حسین اعتصامی، یکی از کارشناسان و پژوهشگران رسانه و فضای مجازی امروز(یکم آبان) در نشست هم اندیشی با خبرنگاران خبرگزاری ها و پایگاه های خبری با محوریت سومین اجلاسیه استانی نماز با موضوع نماز و فضای مجازی، گفت: فضای مجازی یک فرصت است که بایستی از آن به نفع خویش و با کمترین اسیب بهره گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به اصرار و علاقه مندی نسل امروزی به ویژه نوجوانان برای حضور در فضای مجازی اشاره کرد و اظهار داشت: امروزه بچه ها جواب تنها 13درصد سوالات خود را از والدین پرس و جو می کنند و باقی سوال ها را از فضای مجازی جویا می شوند.

 

اعتصامی بیان داشت: برای کاهش آسیب های ناشی از استفاده نادرست از فضای مجازی که بیشتر نوجوانان و جوانان باآن درگیر می شوند بایستی با ارتقای سطح آگاهی خود و فرزندانمان درصدد کاهش و رفع این آسیب ها باشیم.

 

وی با بیان اینکه پیش اجلاسیه استانی نماز قبل از برگزاری اجلاسیه سراسری نماز 8آذرماه سالجاری در دانشگاه کشاورزی ساری برگزار خواهدشد، گفت: جریان سازی این اجلاسیه باتوجه به اهمیت ترویج نماز مورد انتظار است.

 

اعتصامی با اشاره به اینکه رویکرد جدید به ترویج نماز به همراه استفاده از فضای مجازی بید مورد توجه فعالان حوزه ترویج نماز باشد، یادآورشد: بنری متحدالشکل با محوریت تبلیغ سومین اجلاسیه استانی نماز با موضوع نماز و فضای مجازی طراحی شده که انتظار می رود رسانه های استان از طریق کانال های اجتماعی و سایت های خبری به نشر این بنر اهتمام ویژه داشته باشند.

 

وی به برگزاری جشنواره تولید محتوا در آستانه برگزاری پیش اجلاسیه استانی نماز در مازندران اشاره کرد و گفت:همچنین نمایشگاه آثار مرتبط با ترویج نماز در فضای مجازی به همت دانشکده های فنی و حرفه ای استان در روز برگزاری اجلاسیه استانی برپا می شود.

 

اعتصامی با تاکید براینکه کاربران شبکه های اجتماعی بشدت متن گریز هستند، افزود: تولید محتوا برای شرکت در این جشنواره صرفا نیاز نیست که متن مقاله و یا پژوهش با موضوع نماز باشد بلکه ایجاد استیکر هایی با این موضوع هم مورد پذیرش است.

 

وی 15آبان ماه جاری را آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره اعلام کرد و خواستار بازنشر مطالب تولیدی ستاداقامه نماز استان با محوریت این اجلاسیه در گروه های اجتماعی پرمخاطب شد.

 

اعتصامی خاطرنشان کرد: برای رونق این جشنواره تلاش شده دستگاه های اجرایی که با مخاطبین نوجوان و جوان سرو کار دارند پای کار بیایند.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۳۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»