Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه سوم آبان) هیات دولت در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا ،مشروح گفت‌وگوهای علی عسگری رئیس سازمان و صدا و سیما، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور، ستار محمودی سرپرست وزارت نیرو، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش با خبرنگاران را می‌توانید در لینک‌های زیر دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی ممنوع التصویر نیست

علی عسگری رئیس سازمان و صدا و سیما ممنوع التصویری شهردار تهران را تکذیب کرد. وی در پاسخ به پرسش ایسنا، مبنی بر اینکه آیا محمدعلی نجفی شهردار تهران ممنوع التصویر شده است،‌با رد این موضوع گفت: نه؛ برای چه ایشان باید ممنوع التصویر باشند؟

شرایط وزرای پیشنهادی علوم و نیرو در مجلس بسیار مثبت ارزیابی می‌شود

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: شرایط مجلس نسبت به دو وزیر پیشنهادی علوم و نیرو بسیار مثبت ارزیابی می شود و پیش بینی شده است که در روز رسیدگی به صلاحیتشان شاهد یکی دیگر از جلوه‌های همکاری و همراهی میان دولت و مجلس باشیم.وی با اشاره به ارزیابی‌اش از فضای مجلس برای بررسی صلاحیت دو وزیر پیشنهادی نیرو و علوم در پارلمان اظهار کرد: بررسی صلاحیت این دو وزیر روز یکشنبه آغاز می‌شود و از روز معرفی آنان تا روز رسیدگی به صلاحیتشان در مجلس با همکاری و همراهی رئیس مجلس و اعضای هیات رئیسه، برنامه‌ریزی‌هایی انجام گرفته که این دو وزیر پیشنهادی در کمیسیون‌های سیاسی، ملی و منطقه‌ای حاضر شوند و با اعضای کمیسیون‌های تخصصی و سایر کمیسیون‌ها دیدار داشته باشند که این کار در حال انجام است.

ظرفیت تولید برق تا تیر ماه سال آینده از مرز ۸۰ هزار مگاوات عبور می‌کند

ستار محمودی سرپرست وزارت نیرو گفت: ظرفیت‌ تولید برق ان‌شاءالله در تیرماه سال بعد از مرز ۸۰ هزار مگاوات خواهد گذشت. وی درباره بازگشت نیروگاه‌های خارج از مدار برای برق رسانی و وعده وزارت نیرو درباره تعمیر این نیروگاه‌ها اظهار کرد: همانطور که مردم می‌دانند ما با گذر از فصل گرمای تابستان این فرصت را پیدا می‌کنیم که تاسیساتمان اعم از نیروگاه‌ها و خطوطی که برای تامین و انتقال انرژی به کار می‌گرفتیم مورد نگهداری و تعمیر قرار دهیم تا بتوانند برای برق رسانی در سال آینده آماده باشند و در فصول پر مصرف به ما کمک کنند.

دانش‌آموز ارومیه‌ای مورد بی‌حرمتی قرار گرفته اما تعرض تایید نشده است

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ماجرای تعرض به دانش آموز ارومیه‌ای اظهار کرد: تعرض به آن معنا که در رسانه ها مطرح شده بود، اتفاق نیفتاده است و هنوز مراجع رسمی آن را تایید نکرده‌اند، اما انجام بی حرمتی، از سوی آنان تایید شده است. وی درباره آخرین وضعیت دختر دانش آموز ارومیه‌ای و بررسی پرونده او اظهار کرد: آخرین گزارشی که دیشب از بازرس آموزش و پرورش که در حال حاضر در کنار مدیر کل به بررسی این موضوع می پردازد، دریافت کردم، نشان می‌دهد که هنوز مراجع رسمی به صورت رسمی این تعرض را تایید نکرده‌اند و لااقل در سطحی که در ارومیه این موضوع شایعه شده اتفاق نیفتاده است؛ البته  بی‌حرمتی  تایید شده است اما تعرضی که آنجا شایعه بوده تایید نشده و منتظریم که مراجع رسمی نظر نهایی خود را در این زمینه اعلام کنند.

همچنین هیات دولت در جلسه امروز خود به ریاست حجت­ الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس ­جمهوری، لایحه سازمان نظام رسانه­ ای جمهوری اسلامی ایران را با هدف حمایت از حقوق و آزادی­ های مشروع فعالان رسانه­ ای و رسانه­ های همگانی بررسی و تعدادی از مواد آن را تصویب کرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟

بعد از این رایزنی‌ها قرار شد با سپری شدن تعطیلی هفته آینده جلسات صحن مجلس، دو هفته بعد که جلسات صحن مجددا برقرار است ما طرح را به کمیسیون بیاوریم و اگر در مواردی نیاز به اصرار بر مصوبه وجود داشت، بر آنها اصرار کنیم.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت را تشریح کرد و از تلاش‌ها برای تصویب طرح مذکور تا قبل از پایان عمر مجلس یازدهم خبر داد.

سیدکریم حسینی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درخصوص آخرین وضعیت رسیدگی به طرح ساماندهی و رفع ایرادات آن، گفت: بعد از ایراداتی که هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به این مصوبه داشتند قرار شد که آقای اسماعیلی رییس کمیسیون مذاکراتی با اعضای هیات عالی نظارت مجمع داشته باشند و همچنین آقای قالیباف به عنوان رییس مجلس هم رایزنی‌هایی با اعضای هیات عالی و مجمع داشته باشند.

وی ادامه داد: بعد از این رایزنی‌ها قرار شد با سپری شدن تعطیلی هفته آینده جلسات صحن مجلس، دو هفته بعد که جلسات صحن مجددا برقرار است ما طرح را به کمیسیون بیاوریم و اگر در مواردی نیاز به اصرار بر مصوبه وجود داشت، بر آنها اصرار کنیم.

حسینی در پاسخ به این سوال که «فکر می‌کنید با توجه به روند پیش‌رو این مصوبه به عمر این مجلس برسد یا زمان‌بر شود؟»، اظهار داشت: ما به برخی از مصوبات این طرح اصرار داریم که اگر آقایان هیات عالی نظارت به اقناع نرسند و اصرار کمیسیون را قبول نکنند امکان به نتیجه رسیدن در این مجلس بعید است، اما در صورت اقناع عزیزان و همکاری آنها این اقدام شدنی است.

وی گفت: رییس مجلس هم پیگیر این مساله است تا بتوانیم این طرح را به عنوان یکی از گام‌های مهم مجلس یازدهم به نتیجه برسانیم.

با این اوصاف، ظاهراً تعیین تکلیف طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به مجلس دوازدهم موکول شده است که علت آن با توجه به عدم رسیدن به توافق با شورای نگهبان و هیات عالی نظارت و به دلیل رای نیاوردن بعضی از نمایندگان پیگیر طرح، تلاش جهت به دست آوردن نظر مثبت هیأت نظارت و رفع ابهامات به مجلس دوازدهم موکول شده است.

به این ترتیب، فعلاً پیمانکاران در عرصه روابط کار کشور با قدرت ماندگارند و قرارداد‌های مناقصه جدید پیاپی برگزار می‌شود.

منبع: ایلنا

tags # حقوق کارمندان سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • جبهه پایداری به دنبال کلید زدن «طرح صیانت جدید» در مجلس دوازدهم؟ 
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟