Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم فوتبال استقلال در نشست خبري پيش از دربي 85 حاضر و پاسخگوي خبرنگاران شد.
به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، وينفرد شفر در نشست خبري اظهار داشت: احساس تاسف ميکنم و در گذشت بازيکن بزرگ باشگاه پرسپوليس، ابراهيم آشتياني را تسليت مي گويم. بعد از کنفرانس بازي قبلي فراموش کردم در مورد داور حرف بزنم اما امروز مي خواهم بگويم که من غافلگير نشدم اما از عملکرد او خوشحال شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براي داور مسابقه فردا نيز آرزوي موفقيت مي کنم. قضاوت ديداري که 100 هزار تماشاگر دارد، آسان نيست و اميدوارم که عملکرد خوبي داشته باشد.
جوانان ايران به اسپانيا زيادي احترام گذاشتند
وي با اشاره به عملکرد تيم جوانان در جام جهاني 2017 هند گفت: به تيم نوجوانان ايران تبريک مي گويم. آنها فقط يک بازي برابر اسپانيا شکست خوردند. من بازي آنها را ديدم و فکر مي کنم تنها به تيم حريف زيادي احترام گذاشتند. فوتبال در ايران در مسير خوبي قرار دارد.
بهتر بود دربي 3 هفته ديگر برگزار مي شد
سرمربي تيم فوتبال استقلال ادامه داد: من امروز چند دقيقه زودتر آمدم. خيلي خوشحالم که اينجا حضور دارم. تک تک بازيکنان ما سخت تلاش مي کنند و مراحل آماده سازي را به خوبي پيش مي بريم. بازيکنان رفتار و روحيه بسيار خوبي دارند. هر روز بهتر و بهتر مي شويم و در مورد چيزي که دارم مي بينم، بسيار خوشحالم. اين موضوع بحث اصلي و پايه يک تيم است. تيم روحيه اي براي تلاش کردن دارد و همه مي خواهند بهتر شوند. ما قدم به قدم پيش مي رويم تا يک تيم خوب بسازيم و بتوانيم دوباره در صدر فوتبال ايران باشيم. هر زمان که به زمين مي رويم، ترس نداريم و براي مساوي به زمين مي رويم و براي پيروزي تلاش مي کنيم. براي بازي قبلي و اين بازي آماده سازي خوبي داشتيم. بازيکنان آناليز شدند، فيلم ديدند و در مورد بازي با يکديگر صحبت مي کنند. بازي قبلي در 20 دقيقه آخر بازيکنان خسته شدند. براي ما بهتر بود که دربي دو هفته يا سه هفته ديرتر برگزار مي شد تا زمان بيشتري براي آماده سازي داشته باشيم. بعد از دربي آخر که پرسپوليس باخت، آنها زمان زيادي براي آماده سازي داشتند. ما در راه خود حرکت مي کنيم تا به اين مرحله دست پيدا کنيم. بايد در هفته هاي آينده بيشتر و بيشتر تلاش کنيم. مي دانم که بازيکنان من مي خواهند برنده دربي باشند و براي اين موضوع آماده شده اند. مثل همه دربي هاي ديگر مي خواهيم که هواداران از ما حمايت کنند. شايد بعضي وقت ها کارايي بازيکنان پايين بيايد و اين هواداران هستند که مي توانند به ما کمک کنند.
دربي همه جا حساس است اما اين بزرگترين دربي آسيا است
شفر با مهم شمردن دربي پايتخت خاطرنشان کرد: وقتي دورتموند شالکه، يا بايرن و 1860 را مي بينيم، مي دانيم دربي همه جا هست اما اين دربي بزرگترين دربي آسيا است. خوشحاليم که اين دربي را برگزار مي کنيم و بايد 20 درصد بيشتر از تيم حريف خودمان را آماده کنيم تا به سطح مساوي دست پيدا کنيم. ما در حالت عادي مي توانيم دو دربي بازي کنيم زيرا همه بازيکنان آماده هستند و مي خواهند در ترکيب قرار بگيرند. امروز تمرين آخر است و من فرصت کافي دارم تا فيلم هاي بازي پرسپوليس را ببينم و يازده بازيکن نهايي را انتخاب کنم.
به زمين نمي رويم تا خواهش کنيم بازي مساوي شود
وي با بيان اينکه از دربي مساوي نمي خواهد تاکدي کرد: من هم مانند هواداران مي خواهم برنده باشم. ما به زمين نمي رويم تا خواهش کنيم بازي مساوي شود. اميدوارم هواداران همگي خوشحال باشند اما استقلالي ها فردا خوشحال تر باشند. ما يک گروهي داريم که فرماندهان و بزرگترهاي تيم من هستند.ما بايد با اعتما به نفس داخل زمين برويم و سپس نتيجه را مي بينم.
تيم ما آلماني نيست
سرمربي تيم فوتبال استقلال با اشاره به انتقاداتي که به سيستم تيمش دارند يادآور شد: تيم ما آلماني نيست. من قبلا گفتم که ما بايد در سطح خودمان بازي کنيم و نمي توانيم مانند تيم ملي آلمان بازي کنيم. زمان نياز داريم تا بهتر شويم. وقتي که مي خواهيم برنده باشيم، به گل نياز داريم. خيلي فرصت ها مانند ضد حمله، ضربات کرنر و ايستگاهي وجود دارد. بازيکنان بايد سيستمي که ما مي خواهيم را در زمين اجرا کنند.
پرسپوليس بهترين تيم در ايران است
شفر درباره پرسپوليس ادامه داد:اميدوارم برنده باشيم. اين دربي در مونيخ يا ريودوژانيرو نيست. در اين دربي توپ مي چرخد و تماشاگران حضور دارند و بايد باور داشته باشيم که مي توانيم موفق باشيم. پرسپوليس تيم بسيار خوبي است اما بايد اشکالاتاش را بررسي کنيم. در بازي قبلي بازيکنان ما مي دانستند که از دفاع راست نساجي مي توانيم گل بزنيم. برانکو و من استراتژي داريم و در پايان تيمي برنده مي شود که بهتر در زمين ظاهر شود. من مي توانم بگويم پرس کنيد اما اگر از نظر بدني آماده نباشيم، اين اتفاق نمي افتد. الان پرسپوليس بهترين تيم در ايران است. ما در مسير رسيدن به اين موقعيت هستيم.
براي گل زدن به چند بازيکن نياز است
وي درباره ضعف گلزني در تيمش گفت:شما چند بازيکن براي گل زدن لازم داريد. بازيکني که پاس آخر را بدهد و مهاجمي که بتواند خوب گل بزند. اگر مهاجم داشته باشيد اما هافبک نداند که چه کند کار سخت مي شود. اگر مهاجم خوبي داشته باشيد و هافبک خوبي نداشته باشيد، کار سخت مي شود. اگر تمرينات ما را ببينيد، متوجه مي شويد که ما تلاش مي کنيم تا مشکلات برطرف شود. در آخرين بازي، دو مهاجم ما يعني اسماعيلي و قرباني گلزني کردند.
نمي توانم فقط به با تجربه ها تکيه کنم
سرمربي تيم فوتبال استقلال در واکنش به اين پرسش که به بازيکنان با تجربه خود بازي مي دهد يا جوانتر ها ، تاکيد کرد: هر دو. من نمي توانم فقط به بازيکنان با تجربه تکيه کنم. اگر بخواهم ليست يازده و هجده نفره انتخاب کنم، بايد به دنبال بازيکنان با تجربه بروم. تجربه در زمين بسيار مهم است. وقتي بيش از حد هيجاني باشيد، ممکن است خطا کنيد و کارت بگيريد. بازيکنان با تجربه به جوان تر ها براي آرامش بيشتر کمک مي کنند. شايد بازيکني بعد از يک اشتباه نگران باشند و با تجربه ها به او مي گويند که ايرادي ندارد و ادامه بدهد. بازيکنان من نبايد بترسند. آنها مي توانند اشتباه کنند و پاس بلند غلط بدهند اما باز هم بايد پاس بدهند. بازيکنان نبايد براي خودشان بازي کنند و بازي را به شوخي بگيرند. بايد خيلي خوب بازي کنيم و به هدفمان دست پيدا کنيم.
مي خواهم جمعه به رستوران بروم!
شفر در پاسخ به اين پرسش که آيا نگران نيستيد پس از بازي و در صورت باخت مقابل پرسپوليس برخورد هواداران با شما بد باشد؟ گفت: من نگران نيستم. فردا روز بازي است و مي خواهم جمعه به رستوران بروم. چرا که نه؟ من سه هفته است که در تهران حضور دارم و يک نفر را در اين شهر و کشور نديدم که نا مهربان باشد. اهميت دربي را مي دانم. شايد مردم دوست نداشته باشند بعد از شکست در دربي من را ببينند اما من مطمئنم که اتفاق خاصي رخ نمي دهد.
در سطحي که من مي خواهم نيستيم
وي درباره اينکه آيا از نفرات اصلي خود شناخت کافي به دست آورده است يا خير؟ گفت:من بازيکنان خودم را دارم. يازده بازيکن در اختيار دارم و در ذهنم نيز اين موضوع وجود دارد که بازيکني را جايگزين کنم. مشکل اين است که ما در سطحي که من مي خواهم نيستيم و شايد دو يا سه هفته زمان لازم داشتيم. اگر دربي سه هفته ديگر بود، بيشتر راجع به آن حرف مي زديم. پرسپوليس در ليگ قهرمانان بوده، بالاي جدول است و ما پايين جدول هستيم. بايد فراموش کنيم در گذشته موفق نبوديم و بايد به آينده فکر کنيم.
3 دروازه بان خيلي خوب داريم
شفر همچنين درباره ترکيب اصلي خود براي دربي 85 و اينکه آيا بخ رحمتي بازي خواهد داد يا خير؟ تاکيد کرد: فردا من يازده بازيکنم را اعلام خواهم کرد. 3 دروازه بان خيلي خوب در اختيار داريم. حسيني، رحمتي و بابازاده دروازه بان هاي بسيار خوبي هستند. ما هم چند بازيکن را در اختيار نداريم. اگر بهترين تيم آنها برابر ما بازي کند، بسيار بهتر است.
در مورد برانکو مطالعه کرده ام
سرمربي استقلال با اشاره به شناختي که از برانکو دارد گفت: از زمان حضور در آلمان او را مي شناسم. برانکو خيلي خوب در ايران کار کرده است. طي 8-9 سال گذشته او را نديدم اما در مورد او مطالعه کردم. من واضح ايشان را ميشناسم.
بازيکنان ايران مانند آلمان و برزيل و آرژانتين نيستند
شفر در پاسخ به اين پرسش که چه جملات کليدي را به بازيکنان گفته ايد؟ اظهار داشت: (خنده هاي شفر) بکن بائر قبل از فينال جام جهاني 1990 به بازيکنان گفت، بريد بيرون و فوتبال بازي کنيد. فقط همين. آنها قهرمان جام جهاني شدند. بازيکنان ايران مانند آلمان و برزيل و آرژانتين نيستند. مهم اين است که بازيکنان تمرينات و روش من را ببينند. خيلي خوشحالم که با اين تيم کار مي کنم و آنها بسيار خوب هستند. هيچ کس در کار خود کم نمي گذارد و اين موضوع به دربي مربوط نيست. هر يازده بازيکني که به زمين مي روند مي دانند که من بهترين ها را انتخاب مي کنم.
هوادار
451

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد

اوسمار ویرا درباره بازی پرسپولیس و سپاهان صحبت کرد.

طرفداری | اوسمار لوس ویرا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر شرکت کرد.

اوسمار اظهار داشت:

هر چقدر به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شوند و همه تلاش می‌کنند به هدف‌شان برسند. همیشه بازی‌هایی که مقابل سپاهان داشتیم سخت و حساس بوده است و شاید فقط جزئیات کوچک نتیجه بازی را تغییر می‌دهد، بنابراین امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و از این جزئیاتی که گفتم به خوبی استفاده کنیم.

وی ادامه داد:

امیدوارم حمایت خوبی هم از سمت هواداران وجود داشته باشد. درست است ما یک جام از دست دادیم، ولی انرژی هواداران خیلی می‌تواند به ما کمک کند و امیدوارم فردا مثل همیشه کنارمان باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه خیلی‌ها معتقدند تعویض‌ها در بازی با اراک باعث شد فشار زیادی به سمت چپ خط دفاع پرسپولیس وارد شود و در پاسخ به این پرسش که چه درسی از بازی مقابل آلومینیوم گرفته است، گفت:

فرقی نمی‌کند چه بازی را ببریم چه ببازیم، آدم باید از همه بازی‌ها درس بگیرد. خوب است که آدم همیشه از بردهایش درس بگیرد، چون شیرین است. شکست همیشه تلخ است، اما ما یک لیگ دیگر را پیش رو داریم و همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا به چیزی که می‌خواهیم برسیم. به نظرم اینطور که شما می‌گویید نیست و شکست به خاطر تعویض‌ها نبود. من به همه بازیکنانم اعتماد دارم. بعد از تعویض‌ها ما دو گل هم زدیم و بازیکنان به ما کمک کردند. همانطور که گفتم دفاع تیمی از مهاجم شروع می‌شود تا نفر آخر که در دروازه است؛ به همین خاطر من هیچ‌وقت نظر انفرادی ندارم که بگویم یک نفر ضعیف است یا تیم مقابل قوی است. همیشه اعضای یک تیم با هم هستند.

اوسمار درباره اینکه ظاهراً جنگ روانی از سوی تیم سپاهان شروع شده است و بازیکنان این تیم خصوصاً امید نورافکن اقدام به انتشار استوری‌هایی در فضای مجازی کرده‌اند،‌ خاطر نشان کرد:

من نمی‌دانم آنها چه گفتند و نمی‌توانم نظر بدهم، ولی به نظرم یک بازیکن باید خودش را در زمین نشان دهد؛ از زمانی که داور سوت شروع بازی را می‌زند تا پایان بازی کارش را به نحوی شایسته انجام دهد.

وی راجع به آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند توضیح داد:

هیچ ضمانتی نیست که او بتواند فردا بازی کند یا نه. ما روزانه بیرانوند را تحت‌نظر داریم. یکسری تمرینات داریم و امروز هم تمرینی خواهیم کرد و در آخر باید بررسی کنیم که او می‌توند خودش را به بازی فردا برساند یا خیر.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دو بار کامبک خوردن تیمش در دیدار با آلومینیوم عنوان کرد:

بازی‌های به این نحو از نظر احساسی روی بازیکنان تأثیر می‌گذارد، اما ما در طول هفته روی بچه‌ها کار کردیم و در تمرین روز گذشته مشخص بود که بچه‌ها بر احساس خود غلبه کردند و آماده بازی فردا هستند.

«آیا ممکن است در دیدار فردا مصلحت‌اندیشی کنید و به فکر پیروزی حداقلی باشید یا همچنان دنبال بازی هجومی خواهید بود؟»، اوسمار در پاسخ به طرح این سؤال تأکید کرد:

روز اولی که به‌عنوان مربی آمدم نظرم را درباره فوتبال گفتم. بین واقعیت فوتبال و بازی قشنگ فاصله زیادی است. ما همیشه در تمرینات هم تمرکزمان روی توپ گرفتن و رو به جلو رفتن و گل زدن است، چه حالا یک بر صفر جلو باشیم، چه دو بر صفر جلو باشیم و چه حتی در حالت باخت باشیم. برای تیمی مثل پرسپولیس که دوست دارد مالکیت توپ را داشته باشد، خیلی مهم است که رو به جلو برود و به هدفش برسد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به نظرش توقع هواداران از پرسپولیس ممکن است روی بازیکنان این تیم فشار بیاورد، گفت:

سؤال خوبی است، اگر تصمیم‌گیری با من باشد و به من بگویند همه بازی‌های لیگ را در ورزشگاه آزادی و با 50 هزار هوادار برگزار کنید، من حتماً این را قبول می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به وضعیت امید عالیشاه و مصدومیت او و همچنین غیبت دانیال اسماعیلی فر در دیدار فردا تصریح کرد:

بازیکنان بزرگی مثل عالیشاه، امیری، رفیعی و بیرانوند نه تنها در پرسپولیس بلکه در تیم‌های دیگر هم بازی کنند غیبت‌شان در بازی احساس می‌شود. خیلی بد است که دانیال را در این بازی نداریم، ولی مطمئن باشید جایگزین او خوب است و جواب اعتماد تماشاگران را خواهد داد.

اوسمار در مورد عملکرد امیررضا رفیعی در دیدار با آلومینیوم اراک نیز یادآور شد:

فکر می‌کنم امیررضا با کارش اعتماد ما را در زمین نشان داد. روی چهار گلی که مقابل آلومینیوم هم خوردیم شانسی برای گرفتن آنها نداشت. خدا را شکر در تیم ما این حمایت وجود دارد، چون بچه‌ها با هم دوست هستند و همین هم روی کار ما تأثیر می‌گذارد و باعث می‌شود همه بهترین عملکرد را داشته باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • عکس| حسرت سرمربی پرسپولیسی از مساوی مقابل استقلال
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • درویش: پرسپولیس خواهش و تمنا نمی‌کند؛ دلال‌ها فضا را آلوده می‌کنند
  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم
  • توخل: کیم مین جائه بی‌احتیاطی کرد؛ با پیروزی در مادرید به ومبلی می‌رویم
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد