Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@18:29:57 GMT

در کشور ما همیشه مسائل شهری متولی نداشته‌اند

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۵۱۱۸۴

رئیس شورای شهر مشهد گفت: در طول این‌ سال‌ها در کشور ما همیشه مسائل شهری متولی نداشته‌اند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا حیدری، در نشستی با هم‌افزایی بین سازمان‌ها با موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی که در شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی موجود ناشی از فقدان مدیریت شهری مناسب است. در کشور ما همیشه مسائل شهری متولی نداشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل توجه دیگر این است که باید اجماع مفهومی در مورد خود آسیب‌ها شکل بگیرد و بتوانیم به یک جمع‌بندی برسیم. دیدگاه‌های مختلف در مورد آسیب‌ها در شهر مشهد متفاوت است و این پرسش برای ما پیش می‌آید که اولویت آسیب‌ها در شهر کدام است؟

وی ادامه داد: بحث دیگری که باید بدان توجه کرد سرعت بازتولید آسیب‌های اجتماعی است. این آسیب‌ها همواره در حال بازتولید هستند و سرعت آن افزایش یافته است. همچنین توجه‌کردن به مسائل کلان اجتماعی بسیار اهمیت دارد. پرسش دیگر این است که آیا در شهر مشهد برخی متغیرهای اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی نیاز به بازنگری ندارند؟ سهم آن‌ها در بازتوانی چیست؟

حیدری افزود: مسائلی چون بیکاری، فقر و نابرابری از بزرگترین آسیب‌هاست که به سرمایه‌گذاری در شهر ارتباط دارد. هم‌اکنون سه پروژه اشتغال در شهر مشهد متوقف شده است و این به دلیل بی‌اعتمادی سرمایه‌گذار است. شورای شهر مشهد و مرکز پژوهش‌های شورای شهر آمادگی لازم برای همکاری در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را دارد. چرا که برخورد با مردم مشکل را حل نمی‌کند ما 30 سال است که با مردم در حال برخوردیم، اما مشکلی را رفع نکرده‌ایم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای اجتماعی کشور


دیگر خبرها

  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • آمار طلاق در دو سال اخیر کاهش یافته است
  • کاهش طلاق در دو سال اخیر/ تدوین دفترچه برای دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • رئیس‌جمهور دستور داد؛ متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • متخلفان در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • آذربایجان شرقی استان پیشرو در زمینه کاهش آسیب اجتماعی کودکان کار
  • متخلفین در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • جلسه شورای اجتماعی کشور
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند