Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، هانیه امانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های ورزشی همگانی براساس برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان است و براین اساس برنامه‌های مختلفی نظیر جشنواره‌های ورزشی، برپایی نمایشگاه و برگزاری مسابقات با توجه به مناسبت‌های مختلف را در برنامه داریم.

وی تصریح کرد: از جمله برنامه‌های انجام شده برگزاری همایشی با حضور 2 هزار و 700 نفر به مناسبت روز پاراالمپیک، برگزاری نمایشگاه در هفته تربیت‌بدنی با حضور هیئت‌های ورزشی مختلف با هدف معرفی رشته‌های مختلف ورزشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست گروه ورزش همگانی خراسان‌رضوی گفت: در سال 95 ورزش همگانی خراسان‌رضوی عنوان برتر را کسب کرد و تعداد 250 برنامه پیاده‌روی، 230 برنامه کوه‌پیمایی، 290 دوچرخه‌سواری، 770 جشنواره مختلف، 153 مورد مسبقات محلات، 240 برنامه در هفته تربیت‌بدنی، 400 برنامه در دهه فجر از جمله فعالیت‌های انجام شده در رشته ورزش‌ همگانیدر سال 95 است.

امانی با بیان این که فعالیت ورزش در رشته‌های آمادگی جسمانی، ژیمناستیک و پیاده‌روی عمومی توسط شهروندان در خراسان‌رضوی انجام می‌شود، اظهار داشت: ایستگاه‌های ورزشی مختلفی در شهر مشهد برای شهروندان در پارک‌ها شناسایی شده است و از جمله برنامه‌های اجرایی برای کارکنان ادارات برگزاری مسابقات تنیس روی‌میز، برگزاری دوره نخست مسابقات دارت و برگزاری رقابت‌های فوتسال از 10 آبان‌ماه است.

وی با بیان این که در سال جاری 40 طرح در حوزه ورزش همگانی داریم که در حال بررسی این طرح‌ها برای اجرا هستیم، خاطرنشان کرد: طبق آمار سال 95 تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته در بخش بانوان 85 هزار و 363 نفر و در بخش آقایان 102 هزاو 459 نفر است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۱۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام

شهاب شهبازی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه در استان ایلام ۳۶۴ هیئت ورزشی در رشته‌های مختلف فعالیت دارند، اظهار کرد: ۳۷ هزار و ۶۰۰ ورزشکار سازمان یافته در این تعداد هیئت ورزشی استان به فعالیت‌های ورزشی می‌پردارند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام در سال جاری، توسعه اماکن و فضا‌های ورزشی در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق کمتر برخوردار است، تصریح کرد: سرانه ورزشی استان پیش از این، ۹۰ صدم متر مربع بوده است که این میزان با افتتاح طرح‌های مختلف ورزشی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون، در سطح استان به ۹۸ صدم مترمربع افزایش یافته است.

شهبازی با اشاره به اینکه برای اولین بار اعتبار ورزشی استان طی سال‌های گذشته، برابر اعتبار ورزشی کلان شهر‌های کشور در دولت سیزدهم اختصاص یافته است، گفت: اعتبارات ورزشی استان با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های استاندار ایلام در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۲۷۶ میلیارد ریال افزایش یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به اینکه ۶۴ طرح نیمه‌تمام ورزشی در آغاز کار دولت سیزدهم در استان وجود داشته است، گفت: از این تعداد طرح، از ابتدای کار دولت سیزدهم با تلاش مستمر و تعامل مسئولان ارشد استان، ۳۳ طرح تکمیل شده و در اختیار اقشار مختلف مردم و ورزشکاران استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ۱۵ طرح ورزشی دیگر نیز تا دهه فجر سال جاری تکمیل می‌شود، یادآور شد: قبل از دولت سیزدهم در استان ۷۸ خانه ورزش روستایی وجود داشته است که این تعداد از ابتدای کار دولت سیزدهم تا کنون، به ۱۱۴ خانه ورزش روستایی افزایش یافته است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد