Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در غرفه این بنیاد، 14 عنوان فصلنامه با موضوعات مختلف سینمایی به همراه 41 عنوان کتاب تخصصی در حوزه‌ سینما و ماهنامه فیلم نگار در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

بیش از سه دهه است که انتشارات و فصلنامه بنیاد سینمایی فارابی در حوزه‌ نشر به شکل تخصصی فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالیت‌های عمده انتشارات و فصلنامه فارابی در حوزه‌ ترجمه و نشر کتاب‌های تخصصی در حوزه‌ سینما برای استادان، دانشجویان و علاقه‌مندان سینما است.

ماهنامه فیلم‌نگار نیز که طی شانزده سال برای اعتلای جریان فیلمنامه‌نویسی در ایران تلاش کرده است در این غرفه حضور دارد.

از فصلنامه‌ها و کتاب‌های جدیدی که در غرفه بنیاد سینمایی فارابی ارایه خواهد شد می‌توان به «آغاز فیلم، پایان فیلم»، «سینمای سیاسی»، «میزانسن و دکوپاژ»، «نما به نما: کارگردانی فیلم از تصور ذهنی تا تصویر سینمایی» (چاپ هشتم)، «روایت در فیلم داستانی» (جلد اول و دوم)، «سینمای وودی آلن» و... اشاره کرد.

بنیاد سینمایی فارابی در غرفه شماره 19، راهروی 5 در بخش فرهنگی، هنری این نمایشگاه میزبان شما خواهد بود.

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات از 5 تا 12 آبان همه روزه از ساعت 9:30 تا 20:30 در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

501

فصلنامه سینما نگار فیلم نگار بنیاد سینمایی فارابی نمایشگاه مطبوعات

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۱۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرفه استان کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴

ایسنا/کرمان در آیین اختتامیه نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ از غرفه استان کرمان که جزء پنج غرفه برتر کشور شناخته شد، تقدیر به عمل آمد.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ٢٠٢٤) پس از پنج روز فعالیت، ۱۲ اردیبهشت ماه به کار خود پایان داد.

در آیین اختتامیه این نمایشگاه از غرفه استان کرمان که جزء پنج غرفه برتر کشور شناخته شد، تقدیر به عمل آمد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان در این آیین لوح تقدیری به امضای معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور دریافت کرد.

 ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پاسخ مرتضی‌علیزاده به منتقد «هفت»: سینما بر همه‌چیز مقدم است
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • انعقاد ۱۳ پیش تفاهم‌نامه گردشگری در غرفه فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • آغاز تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • انعقاد ۱۳ پیش تفاهم‌نامه‌ گردشگری در غرفه فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • برپایی نمایشگاه تذهیب «نقش و نگار» در برج آزادی
  • غرفه کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • غرفه استان کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴