Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@16:24:53 GMT

2 طرح بازآفرینی و توسعه شهری اردستان مصوب شده است

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۵۳۷۴۸

2 طرح بازآفرینی و توسعه شهری اردستان مصوب شده است

کاشان- ایرنا- فرماندار اردستان از مصوب شدن 2 طرح بازآفرینی و توسعه شهری این شهرستان در استان اصفهان خبر داد.

علیرضا غیور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: توسعه شهری به عنوان یک راهبرد در برنامه ششم توسعه دیده شده و در این راستا نیز اجرای 2 طرح فضاسازی و بهسازی محوطه قنات 2 طبقه ثبت جهانی و محور مرکزی گردشگری اردستان در استان مصوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مبلغی در ابتدا تخصیص یافته اما اعتبار طرح ها در هفته های پیش رو نهایی و عملیات اجرایی در سریع ترین زمان ممکن آغاز می شود.
فرماندار اردستان بیان کرد: این شهرستان در بحث توسعه شهری در مدت اجرای برنامه پنجم توسعه فرصت را از دست داده و باید از زمان باقی مانده بیشترین بهره برداری صورت گیرد و شهرداری ها می توانند بسیاری از دغدغه های مردم و مسئولان در زمینه بافت های فرسوده و تاریخی را توسط این ستاد برطرف کنند.
او اضافه کرد: طرح توسعه شهری در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و اقتصادی نیز اثرگذار است و برنامه ستاد بازآفرینی فرصت مناسبی برای تغییر مباحث جامعه و نوسازی فرهنگ مردم است که باید این مهم نیز مورد توجه شهرداران قرار بگیرد.
غیور در ادامه نیز گفت: شهرداری های زواره و مهاباد تاکنون طرح های بازآفرینی خود را تهیه نکردند که باید در فرصت باقی مانده با همکاری مشاور، طرح را تهیه کرده و جهت برداشته شدن گام های بعدی به فرمانداری اردستان ارائه کنند.
شهر اردستان دارای 69 هکتار بافت فرسوده و شهر زواره 20 هکتار بافت فرسوده در داخل بافت تاریخی 36 هکتاری می باشد.
شهرستان اردستان با 43 هزار نفر جمعیت در 118 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
خبرنگار: رحمت الله عامری نیا ** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
7431/8123

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۳۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بناهای ناپایدار
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری : ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • (تصاویر) زندگی در بافت فرسوده کرمانشاه
  • شناسایی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار سقف لرزان در بافت‌های فرسوده
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود
  • کاهش بافت فرسوده گرگان با افزایش نوسازی