Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه قزوین گفت: با برنامه ریزی های به عمل آمده از تابستان گذشته و رایزنی های انجام شده، هیچ یک از مناطق روستایی استان با مشکل سوخت زمستانی روبرو نخواهند بود.

مسعود شرفی عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همه ساله و قبل از آغاز فصل زمستان نامه نگاری و نشست های متعددی با فرمانداران، بخشداران، آموزش و پرورش و بهداشت و درمان جهت ذخیره سازی سوخت زمستانی در مناطق مختلف روستایی به عمل می آید و برای امسال نیز از مرداد ماه گذشته اقدام های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با یادآوری وجود 273 عامل توزیع و فروش نفت سفید در مناطق مختلف روستایی بدون گاز این استان، اضافه کرد: در 6 ماه نخست امسال سرانه هر خانوار تا 4 نفر به میزان 800 لیتر و برای خانوارهای تا هشت نفر نیز یک هزار لیتر سهمیه در نظر گرفته شد.
به گفته وی، طی مدت یاد شده از سوی عاملان فروش، 6 میلیون و 250 لیتر نفت سفید بین روستاییان قزوینی توزیع شده است.
شرفی، میزان مصرف روزانه سوخت نفت سفید در استان را 35 هزار لیتر اعلام و یادآور شد: برای اطمینان از ذخیره سازی مناسب سوخت زمستانی برای روستاییان، به عاملان فروش اجازه ذخیره سازی تا 80 هزار لیتر سوخت داده شده و برای تسویه حساب نیز تا پایان سال جاری به آنان فرصت داده شده است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه فاصله دورترین نقطه مناطق روستایی تا مرکز شهرستان حدود 150 کیلومتر است، در صورت بارندگی و بارش ها، قادر به تامین سوخت در این نقاط نیز خواهیم بود.
30 هزار خانوار روستایی در استان قزوین مصرف کننده نفت سفید هستند.
8054/ 6012 خبرنگار: رضا اسدی** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۴۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امین ملکشاهی گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌یافته قاچاق سوخت، دستورات قضایی جهت بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

وی افزود: باهدف مبارزه با قاچاق سوخت، از پارسال تاکنون ۴ محموله گازوئیل قاچاق به میزان ۳۳ هزار لیتر در شهرستان کرخه کشف و ضبط شد.

ملکشاهی ادامه داد: بر همین اساس ماموران پس از سوختگیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و ۲ نفر سرنشین آن را بازداشت کردند و با قرار متناسب روانه زندان شدند.

بر اساس اعلام مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اهواز خوزستان به واسطه داشتن مرز‌های آبی و خاکی یکی از گذرگاه‌های قاچاق سوخت به ویژه به کشور‌های حاشیه خلیج فارس است.

دیگر خبرها

  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • گردشگران جشنواره «گیلاس کن»رشد ۵۰ درصدی داشته است