Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز- ایرنا- فرمانده انتظامی استان فارس گفت: از تحقیقات دانشجویی مرتبط با امنیت فضای مجازی حمایت مالی می کنیم.

به گزارش ایرنا سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی، چهارشنبه در حاشیه سمپوزیوم بین المللی هوش مصنوعی و پردازش سیگنال و سمپوزیوم علوم رایانه و مهندسی نرم افزار در شیراز، در جمع خبرنگاران، افزود: افزون بر این دانشجویانی که در حین خدمت سربازی هستند چنانچه در بحث هوشمند سازی سامانه های فراوری اطلاعات نیروی انتظامی به ما کمک کنند از مدت خدمت آنان کسر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی، فضای مجازی را برخوردار از فرصت ها و تهدیدهای بی شمار دانست و اظهار داشت: برای ایجاد امنیت پایدار در فضای مجازی نیاز است که همکاران ما نیز در کارگاه هایی که در این زمینه تشکیل می شود، شرکت کنند.
گودرزی، درمورد قراردادی که بین دانشگاه شیراز و معاونت فناوری نیروی انتظامی درکشور منعقد شده، بیان کرد: امیدواریم این قرارداد که در پیوند با شهر هوشمند است، نتایج مثبت در ایجاد امنیت پایدار به دنبال داشته باشد.
6122 /6118
خبرنگار: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۴۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در استهبان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی استهبان گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در روستای ماهفرخان بخش رونیز استهبان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
حسین اکبرپور افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی و با همکاری اداره محیط زیست و منابع طبیعی زمین‌های تصرف شده را از چنگ زمین خواران خارج کردند.
وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش زمین‌های رفع تصرف شده را ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی استهبان افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.
شهرستان استهبان در شرق فارس و در فاصله ۱۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • رفع تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در استهبان
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد